NewMiniStyle-logo, waar te plaatsen?
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Het valt me wel op dat soms de topics 'down the drain' gaan, terwijl het idee er achter vaak uit leukigheid of van enthousiasme komt.
Soms lezen de mensen niet goed wat er staat vermeld of wat de intentie is van het verhaal.
Ik wilde juist iets ondersteunen en het ideetje van Maus ter sprake brengen en de verkoop van de stickers stimuleren.
Jammer dat er soms anders over gedacht wordt...
Het neemt natuurlijk niet weg dat je opeens bij een meeting jou logo op iemand trui of jas voorbij ziet komen, zonder dat je ervan af weet, dat je daar blij mee moet zijn.
Soms lezen de mensen niet goed wat er staat vermeld of wat de intentie is van het verhaal.
Ik wilde juist iets ondersteunen en het ideetje van Maus ter sprake brengen en de verkoop van de stickers stimuleren.
Jammer dat er soms anders over gedacht wordt...

Het neemt natuurlijk niet weg dat je opeens bij een meeting jou logo op iemand trui of jas voorbij ziet komen, zonder dat je ervan af weet, dat je daar blij mee moet zijn.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
helaas momenteel alleen in wit.
en toppie van ossie dat hij dit ooit heeft opgezet.. had ik even niet mee gekregen..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
is in de merchandise topic te vindenzmorf schreef:![]()
WAAR,WAT,HOE,WANEER ?
the f...ck, hoe kom je hier nu weer aan?
Ik bedoelhebbe hebbe .
wat een onwijze stickert waar te bestellen ? meerdere kleuren ? meerdere formaten ?
vertel, vertel !!!!!!!!
@ Ragnar![]()

helaas momenteel alleen in wit.
en toppie van ossie dat hij dit ooit heeft opgezet.. had ik even niet mee gekregen..

Onze sponsors