Wie kan mij vertellen waarop ik moet letten tijdens de aanschaf van r112 jwc replica velgen?
Wat is een redelijke prijs?
Waar kan ik eventueel de mini logo's vinden voor de velgen?
En wat voor banden raden jullie aan?
veel vragen, hopelijk ook leerzame antwoorden:)
Hulp aanschaf replica R112 JCW velgen
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Online velgen (en andere van dit soort bedrijven) verkopen goedkope velgen met banden...maar deze banden zijn vaak van zeer slechte kwaliteit...ik heb bij online velgen eens navraag gedaan wat dde prijs van een set zonder banden was en er ging toen 200 euro af...derhalve heb je banden van 50 tientjes per stuk om je wielen zitten
Ik zou losse velgen kopen (kwaliteit is vaak redelijk tot minder goed, maar daar is de prijs ook naar) en investeren in goede banden (Falken, Toyo, etc)
Wanneer na een tijdje je velgen slecht worden of je ze zat bent, zet je de banden over op nieuwe en klaar...

Ik zou losse velgen kopen (kwaliteit is vaak redelijk tot minder goed, maar daar is de prijs ook naar) en investeren in goede banden (Falken, Toyo, etc)
Wanneer na een tijdje je velgen slecht worden of je ze zat bent, zet je de banden over op nieuwe en klaar...

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 26 nov 2009, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben bij online velgen in Best geweest
Zomaar ff binnen gelopen
Hebben inderdaad matige banden en dan twijfel ik al aan de velg :-)
Ze zijn wel goedkoop
Stelletje jonge gasten die het daar regelen.
Gr Stein
Zomaar ff binnen gelopen
Hebben inderdaad matige banden en dan twijfel ik al aan de velg :-)
Ze zijn wel goedkoop
Stelletje jonge gasten die het daar regelen.
Gr Stein

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik hoorde van mijn bandenboer (Hespo, Zevenhuizen) dat Pirelli P zero nero een duur betaalde naam is ipv een goede kwaliteitsband..
Ik heb nu Toyo Proxes T1R..Tevens hoor ik veel goede verhalen over Falken, die zijn voordeliger dan Toyo's....
Succes met kiezen...
Ik heb nu Toyo Proxes T1R..Tevens hoor ik veel goede verhalen over Falken, die zijn voordeliger dan Toyo's....
Succes met kiezen...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors