Aerodynamica pakket
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aerodynamica pakket
Iemand enig idee wat een gangbare prijs voor een nieuwe aero kit voor een R53 is?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben er ook nog niet helemaal uit of ik het wil of niet. Vind de aero skirts in ieder geval wel gaaf. Voorspoiler ook, de achterbumper vind ik echt niet mooi. Maar ja, kan nu een setje kopen in kleur voor ongeveer 700 euro. Is nieuw nog in de doos, dus tsja....Berry M schreef:Ik zou gewoon die S-bumpers met sidemarkers erop houden, Rob...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat vind ik dus ook. En optisch lijkt ie dan wat lager. Maar als je alleen de skirts doet, dan vind ik, als je van de zijkant kijkt, de skirts lager dan de voorspoiler/bumper, en dat vind ik dus niet mooi....
Het is trouwens ook lastig om alleen de skirts te vinden, een compleet pakket heb ik dus wel gevonden....
Het is trouwens ook lastig om alleen de skirts te vinden, een compleet pakket heb ik dus wel gevonden....
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb je al aan de dealer gedacht?mushrop schreef:Het is trouwens ook lastig om alleen de skirts te vinden.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen betaald Mushrob dan voor de skirts net zoveel als voor een heel pakket via een ander kanaal...Berry M schreef:Heb je al aan de dealer gedacht?mushrop schreef:Het is trouwens ook lastig om alleen de skirts te vinden.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat denk ik ook....peter schreef:Alleen betaald Mushrob dan voor de skirts net zoveel als voor een heel pakket via een ander kanaal...Berry M schreef:Heb je al aan de dealer gedacht?mushrop schreef:Het is trouwens ook lastig om alleen de skirts te vinden.

Onze sponsors