Nathalie`s Clubbie...aangehouden
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sorry dat ik dit topic helemaal over het hoofd heb gezien.
(Kwam door vakantie in november). Gisteren hoorde ik van jou dat er een heel topic bestond
(shame on me)
Hele goede keuze en maar dat om-en-om rijden gaat natuurlijk geen strijd worden want zowel de Martini mini als de clubman zijn hele mooie auto's .
Zoals je al aangeeft zijn er al plannen gesmeedt voor de clubman. Ik ben benieuwd naar de plannen!

Hele goede keuze en maar dat om-en-om rijden gaat natuurlijk geen strijd worden want zowel de Martini mini als de clubman zijn hele mooie auto's .
Zoals je al aangeeft zijn er al plannen gesmeedt voor de clubman. Ik ben benieuwd naar de plannen!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Geinig he.
De eerste mod (of heb je er al meer) is al binnen.
Nu de Clubman nog.
Voor je het weet is het zover.
Annet
De eerste mod (of heb je er al meer) is al binnen.
Nu de Clubman nog.
Voor je het weet is het zover.
Annet

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wachten is nooit leuk....
Maar je geduld wordt beloond!!!!!!
have fun, girl
gr, PC

have fun, girl

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
haha geen probleem hoor!!! er was ook nog niet zoveel gepost, ben blij dat ik de Clubbie nog niet heb gehaald dit weekend....aftellen is wel begonnenMarcel Always Open schreef:Sorry dat ik dit topic helemaal over het hoofd heb gezien.![]()
(Kwam door vakantie in november). Gisteren hoorde ik van jou dat er een heel topic bestond
![]()
![]()
(shame on me)
Zoals je al aangeeft zijn er al plannen gesmeedt voor de clubman. Ik ben benieuwd naar de plannen!![]()

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Proficiat Naatje!! 
Veel succes alvast met deze mooie Clubman!

Veel succes alvast met deze mooie Clubman!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Naat.. Er staat hier een MINI te wachten op je.. Hij kijkt zo sip.. Ik zal um straks even een aai over zijn bol geven...
Onze sponsors