@geo:woonde ik maar in belgie
@ragnar:klopt heb er ook rekening mee gehouden dat zoiets kon gebeuren maar toch valt het dan effe tegen.
@berthil:de beste mensen doen ook hun werk denk ik maar
@berry:hij zit nu gewoon op me ondergrill met een tie-wrap.
@dennis:lucky you
@peter:dat vind ik echt super man!maar eerlijk gezegd wilde ik dan ding er al af halen want bij iedere drempel pakte die hem.en nu die op de ondergrill zit kan ik weer "wat normaler" over drempels heen.
@sven:toen ze het constateerde was hij naar beneden geklapt.ze zeiden ook als je hem gewoon omhoog had staan hadden we het waarschijnlijk nooit opgemerkt.en het complete systeem is verboden in nederland(wist ik ook wel trouwens )het is bijvoorbeeld als je een overval wilt plegen of flitsers wil ontduiken.
@all:thx voor jullie reacties en tuurlijk moet je met je kenteken zichtbaar rondrijden maar laat nederland dan is mooiere platen gaan maken
zit ik een beetje te zoeken naar plaatjes van brede wielen onder een mini kom je je eigen mini tegen.ik vind dat op de een of andere manier toch gaaf dat je je eigen mini dan tegen komt op een of andere buitenlandse site link
een paar pagina's ervoor staat coen zijn clubbie ook
niks bijzonders.ik heb sinds kort een huisje dus de mini staat momenteel effe op de tweede plek hij heeft 2weken stil gestaan omdat ik simpelweg alleen aan het klussen ben in me huisje.
als het wat beter weer is dan gaan de 15mm spacers er achter op en hoop ik dat ik wat tijd heb om de voorste veer te vervangen zodat ie voor wat lager kan.me broertje had nog wel leuke fototjes gemaakt van me mini:
f**k winterbanden