Voorstellen... en op zoek naar een Cooper S
- wjt
- Nieuw Lid
Bericht
Maar goed stuur me anders eens een PB met gegevens en een vraagprijs.
Nogmaals niks ten nadele van de auto want hij zal het absoluut waard zijn.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een auto met een wat lagere km stand.BRG schreef:Welkom hier1! Op t forum staat nog een mooie darksilvere JCW te koopkmstand inmiddels 119.000 maar origineel NL en altijd MINI dealer onderhouden. Wellicht is dat wat voor je? Groet, Huib
Maar goed stuur me anders eens een PB met gegevens en een vraagprijs.

Heb de auto gezien. Niks ten nadele van de auto want het is een prachtige auto, maar om eerlijk te zijn zou ik niet snel 35k neerleggen voor een gebruikte MiniJorisD schreef:Als ik het goed heb heeft Hans zijn GP te koop staan, maar ik weet natuurlijk niet of je budget richting de €35k gaat

Nogmaals niks ten nadele van de auto want hij zal het absoluut waard zijn.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nogmaals niks ten nadele van de auto want hij zal het absoluut waard zijn.[/quote]
Je kan hem overnemen voor de handelsprijs.. is 7000,- lager dan mijn vraagprijs
stuur maar een pm
Heb de auto gezien. Niks ten nadele van de auto want het is een prachtige auto, maar om eerlijk te zijn zou ik niet snel 35k neerleggen voor een gebruikte MiniJorisD schreef:Als ik het goed heb heeft Hans zijn GP te koop staan, maar ik weet natuurlijk niet of je budget richting de €35k gaat

Nogmaals niks ten nadele van de auto want hij zal het absoluut waard zijn.[/quote]
Je kan hem overnemen voor de handelsprijs.. is 7000,- lager dan mijn vraagprijs

Onze sponsors