Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben heel benieuwd naar de deurgrepen. Heb op Janspeed gezien dat zij er hebben, vrij goede, maar die doen geen deals met buitenlanders.
Die van Aesthetic Creations zouden niet goed passen en als je ze achteraf spuit zou het niet zo'n mooi resultaat zijn.
Probleem met het spuiten/wrappen van de klinken is dat je nog steeds een chromé sleutelgat hebt.
Zou graag covers hebben, maar 2x passagierskant zodat het sleutelgat wordt bedekt. Gebruik mijn sleutel toch nooit!
Covers of wrappen?GreyCooperS schreef:Vanochtend ( na drie maanden!) eindelijk bericht gehad van UPS.
Wat komt er aan:
- matzwarte deurgrepen
- matzwarte tankdop
Ben heel benieuwd naar de deurgrepen. Heb op Janspeed gezien dat zij er hebben, vrij goede, maar die doen geen deals met buitenlanders.
Die van Aesthetic Creations zouden niet goed passen en als je ze achteraf spuit zou het niet zo'n mooi resultaat zijn.
Probleem met het spuiten/wrappen van de klinken is dat je nog steeds een chromé sleutelgat hebt.
Zou graag covers hebben, maar 2x passagierskant zodat het sleutelgat wordt bedekt. Gebruik mijn sleutel toch nooit!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
hey peter, ik weet niet of je nog met die RS-style in je hoofd loopt, maar hier zag ik iets wat er op lijkt. Mss voor de inspiratie... http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bg1nyvfpyczl
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@speedy... Yep. Ik verzin vast wel een nieuw lijstje haha
@rob... Mmmhhzzz wel erg oranje lol
@geo... Mijne komen van aestetics, dus ben benieuwd...
@mitchell... Thanx!!
@rob... Mmmhhzzz wel erg oranje lol
@geo... Mijne komen van aestetics, dus ben benieuwd...
@mitchell... Thanx!!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ach ja...kan er nu toch maar 15 min per week mee rijden....
en vind t gezellig om met de clubleden te sleutelen en te leren
en vind t gezellig om met de clubleden te sleutelen en te leren
Onze sponsors