hey valentijnK,
Mooi frisse auto............kleur is super!!!
De Mini van Valentijn - In de haven van Antwerpen
- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks! En ik ga vrijdag op pad naar Girbaltar. Daar ergens ga ik aan boord om weer een paar weekjes te mogen werken.
- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Black&white
Thanks Marss
Vandaag stond er naast mijn Mini een andere mooie Mini. Eentje in matzwart. Moet zeggen dat ik dat wel erg gaaf vind. Had het er al een keertje over gehad met mn broertje om de mini te wrappen maar vind het wit ook dik staan. Dus voorlopig rijd ik lekker wit.
Heb er wel ff foto-tjes van gemaakt black&white mooi naast elkaar!
Van voren:

Van achteren:

Vandaag stond er naast mijn Mini een andere mooie Mini. Eentje in matzwart. Moet zeggen dat ik dat wel erg gaaf vind. Had het er al een keertje over gehad met mn broertje om de mini te wrappen maar vind het wit ook dik staan. Dus voorlopig rijd ik lekker wit.
Van voren:

Van achteren:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je zou er eigenlijk van allebei één moeten hebben
Ik heb ook wel eens gedacht aan een matte wrap...vindt t wel cool

Ik heb ook wel eens gedacht aan een matte wrap...vindt t wel cool

- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Leuke reacties weer!
Had van Kees(BMWX3) op de Foodstrip een keertje van die visitekaartjes gekregen van de club, dus die heb ik maar ff mooi onder z'n ruitenwisser gedaan!

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Black&white
matzwarte is mooi, maar persoonlijk vind ik jouw kleur aparterValentijnK schreef:Thanks Marss
Van voren:
Van achteren:

- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Poosje geleden was ik eventjes op de jachthaven. Terwijl ik de auto aan het keren was tussen de bootjes dacht ik: foto-momentje!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors