Witte zijknipperlichten
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
"We've got a thing that's called...MINI love"
Witte zijknipperlichten
Ik heb nu de oranje knipperlichtglaasjes aan de zijkant laten vervangen door witte exemplaren. Ongelooflijk dat zo'n klein detail zo'n groot verschil kan maken! Het zijn dingen ter grootte van drie keer niks, maar die oranje dingen vond ik een enorme ontsiering. Nu bestaat de hele auto uit de kleuren groen met wit. 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
En de lampjes van de voorste knipperlichten heb je ook vervangen door b.v. Philips blue vision? Scheelt ook weer in de oranje gloed.
Hier kan je zien hoe ik dat gedaan heb
Hier kan je zien hoe ik dat gedaan heb

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Inderdaad Berthil, ziet er goed uit. Maar jij hebt ook Xenon koplampen.
Bij mijn normale koplampen (die al wat geler overkomen dan de Xenon's) staat wat er nu op zit prima. Heb je trouwens ook iets anders met de mistlampen gedaan?
Bij mijn normale koplampen (die al wat geler overkomen dan de Xenon's) staat wat er nu op zit prima. Heb je trouwens ook iets anders met de mistlampen gedaan?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan ook alleen de silver vision lampje er in zetten zodat de oranje gloed weg is uit de voorste knipperlichten, de blue visions voor de standlichten zijn wel iets feller maar niet echt blauw te noemen. Ik heb er ook PIAA leds er in gehad. Deze zijn wel echt blauw maar deze passen eigenlijk net niet in de Mini waardoor ze strak tegen het glas zitten, en er zit een omvormer bij die ervoor zorgde dat mijn dorpelverlichting het niet meer deed. Kennelijk zijn die met elkaar verbonden. De PIAA leds heb ik trouwens nog, die kostten 80 euro!
De mistlampen heb ik niets mee gedaan, die heb ik alleen aan als het mistig is.
De mistlampen heb ik niets mee gedaan, die heb ik alleen aan als het mistig is.
- dinky-toy
- 4 op een rij!
Bericht
@ berthil heb vandaag ook PIAA Leds gehaald, het zijn helder witte en ze passen perfect, had in de eerste instantie die blauwe maar werd mij afgeraden omdat je geen blauw licht mag voeren.
Voor de zij- en voorknipperlichtjes heb ik Carpoint Chromium gehaald. Deze geven gewoon oranje licht, maar als ze uitstaan zie je ze bijna niet zitten.
Voor de zij- en voorknipperlichtjes heb ik Carpoint Chromium gehaald. Deze geven gewoon oranje licht, maar als ze uitstaan zie je ze bijna niet zitten.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
En search Shark Vents...
Krijg de url-link niet goed in deze posting...
Tjek ff Mini Mania...Ida schreef:Hebbe hebbe hebbe
En search Shark Vents...

Krijg de url-link niet goed in deze posting...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
@Berthil: Kun je die Philips blue vision kopen? En wat kosten ze? Wij willen dat ook doen, want vooral nu we de verstralers hebben is het echt een kermis voorop de auto
Maar het is inderdaad echt veel mooier, zeker in combinatie met de Xenon lampen

Maar het is inderdaad echt veel mooier, zeker in combinatie met de Xenon lampen

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Elke beetje autozaak heeft ze wel. De linkse dus voor de stadslichten, de rechtse voor de knipperlichten. Al moet ik zeggen dat de Blue vision lampen nog steeds geel lijken vergeleken bij de Xenons, maar wel beter dan de originele lampjes. Bij elkaar geloof ik 15 euro.
Dezelfde kleur krijg je met PIAA LEDs. Ik heb ze er ook in gehad maar toen deed mijn dorpelverlichting het niet meer omdat er een omvormer bij de LEDs zit. Ze passen er ook maar net in, het lampje zit tegen het glaasje gedrukt. Ze geven bijna hetzelfde licht als de Xenons. Ik heb ze trouwens nog liggen want ik gebruik ze dus niet.
Volledig verslagje op mijn website

Dezelfde kleur krijg je met PIAA LEDs. Ik heb ze er ook in gehad maar toen deed mijn dorpelverlichting het niet meer omdat er een omvormer bij de LEDs zit. Ze passen er ook maar net in, het lampje zit tegen het glaasje gedrukt. Ze geven bijna hetzelfde licht als de Xenons. Ik heb ze trouwens nog liggen want ik gebruik ze dus niet.
Volledig verslagje op mijn website

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ik het goed begrijp kun je de bluevision kopen voor iets van 10 a 15?, en de PIAA led's voor 40? per stuk of setje?
Zijn die PIAA leds echt veel mooier? We hebben overigens geen dorpelverlichting. Bertil zegt dat ze 80? zijn en dat de philips lampjes voor stadslicht en knipperlichten maar 15? kost, vandaar de vraag of het echt veel uitmaak ofdat het het grote prijsverschil wel waard is.
Zijn die PIAA leds echt veel mooier? We hebben overigens geen dorpelverlichting. Bertil zegt dat ze 80? zijn en dat de philips lampjes voor stadslicht en knipperlichten maar 15? kost, vandaar de vraag of het echt veel uitmaak ofdat het het grote prijsverschil wel waard is.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het nog even opgezocht, prijzen ex BTW:
PIAA TERA LED W5W 75,-
Dit is bijna zo wit als de xenons, het is dus wel mooi maar ze passen net. Je moet er dus ook de bijgeleverde omvormer tussen zetten, dus een draadje doorknippen bij het stadslicht.
Ik heb dus dat setje nog liggen voor de liefhebber, even PB-en als je interesse hebt?
Bovendien heb ik deze voor groot licht, deze passen ook beter bij de xenons:
PIAA Xtreme white H7 Halogeen set 67,-
Ik heb ze via internet besteld bij www.kew.nl
Ik heb zo ook even in mijn Gallery gezet:

PIAA TERA LED W5W 75,-
Dit is bijna zo wit als de xenons, het is dus wel mooi maar ze passen net. Je moet er dus ook de bijgeleverde omvormer tussen zetten, dus een draadje doorknippen bij het stadslicht.
Ik heb dus dat setje nog liggen voor de liefhebber, even PB-en als je interesse hebt?
Bovendien heb ik deze voor groot licht, deze passen ook beter bij de xenons:
PIAA Xtreme white H7 Halogeen set 67,-
Ik heb ze via internet besteld bij www.kew.nl
Ik heb zo ook even in mijn Gallery gezet:

Onze sponsors