na enige uren surfen gaat het denk ik voor mij ook die richting op ... brodit pt gekoppeld aan de dension 100 voor muziek, navi en laden en telefoon via BT aan de nokia carkit die al over de speakers vd wagen loopt.MaVaEe schreef:Ik heb een Brodit Passtrough houder voor mn iPhone gekoppeld via USB en BT aan mn Kenwood radio voor zowel muziek, navigatie en handsfree.
edit: heb zojuist een brodit proclipje besteld + de Pass Through houder 516042 > deze houder is instelbaar zodat ik hem gweoon kan gebruiken met de skin die om mijn Iphone zit en elke geschikte lader kabel kan aan de houder worden aangesloten dus de Iphone is er makkelijk in te plaatsen. Tevens heeft deze houder een tilt swivel waardoor hij ook in horizontale stand te gebruiken is.
Na sinterklaas ga ik de dension 100 nog bestellen zodat ik de muziek vd Iphone icm deze houder via de Concert 2 radio vd Audi kan afspelen en als het goed is moet er zelfs nog wat info in het FIS display te zien zijn.
Bij de lokale autoboer alvast de speciale sleuteltjes gekocht om de originele audiradio eruit te kunnen halen.
heb het spul bij de carkitstunter gekocht hetgeen nogal veel scheelde tov bijvoorbeeld de pdashop.