En Sedona-rood, bro?
Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Ingelmunster
Bericht
320 d is goed voor ouwe mensen man, einser is zoveel vetter. Waarom niet grau met terra? Rood leer van bmw heeft mijn ma in haar auto, ik vind het rood veel te fel van kleur. Le Mans blue vind ik ook nog altijd erg gaaf.
Kan je ook niet performance voorbumper nemen en aero achterbumper? Al vind ik de performance achterbumper ook erg mooi.
Kan je ook niet performance voorbumper nemen en aero achterbumper? Al vind ik de performance achterbumper ook erg mooi.
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Utrecht
Bericht
Ik zou ook voor de 123d gaan. Ik heb er een tijd terug in gereden en ik vond het echt een geweldige auto. Die motor is een subliem stukje techniek en zo'n 1 stuurt super
. Dat koppel van 400 Nm is erg verslavend.
Deze was het, in het Sedonarot:


Op zich wel een gaaf kleurtje, maar mijn keus zou een zwarte of Le Mans blauwe zijn.
Deze was het, in het Sedonarot:


Op zich wel een gaaf kleurtje, maar mijn keus zou een zwarte of Le Mans blauwe zijn.

- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Bericht

Trouwens, als het een 3 wordt, zal het een vette 325d touring worden met sportpakket en zonder dakrails... dus dat is geen opa-auto denk ik toch?
De achterbumpert is trouwens dezelfde in aero en performance! alleen een andere diff... Heb ernaar gekeken en stuknummer opgezocht omdat ik die carbon diff wel wil, maar niet het performance pakket, wou weten of hij paste.
De performance voorbumper is mooi, maar ik vind hem niet agressief genoeg... en de zijschorten zijn niet zo heeeel verschillend...
Ik ben dus gisteren gaan rijden met beide modellen... Een 325dA Touring en een 123d Sporthatch manueel... (spijtig genoeg geen automaat ter vergelijking)...
Nu ik vond om eerlijk te zijn die 3 véél leuker rijden dan de 1! mss omdat hij automaat was en de 1 niet...?
Ik was in ieder geval teleurgesteld van de prestaties van de 123d! 400Nm koppel en die trok precies half zo hard als mijnen JCW met 330Nm... enkel hoog in de toeren blijf hij wel hard gaan, maar daar heb je niet zoveel aan, als je herneemt moet je ook weer hoog in de toeren terecht komen om snel te willen zijn, anders heb je geen turbo's die aanspringen natuurlijk...
Dusja, de keuze is moeilijk, qua looks is de 123d coupe wel mooi, cool en jong... maar qua rijden en ruimte is de 3 reeks wel veel beter... nu de prijzen eens naast elkaar leggen van leasing/verzekering ed en dan de knoop doorhakken!
Nja ik word ook oud e fred, ben geen jong pluimpje zoals jij lol!Fred schreef:320 d is goed voor ouwe mensen man, einser is zoveel vetter. Waarom niet grau met terra? Rood leer van bmw heeft mijn ma in haar auto, ik vind het rood veel te fel van kleur. Le Mans blue vind ik ook nog altijd erg gaaf.
Kan je ook niet performance voorbumper nemen en aero achterbumper? Al vind ik de performance achterbumper ook erg mooi.
Trouwens, als het een 3 wordt, zal het een vette 325d touring worden met sportpakket en zonder dakrails... dus dat is geen opa-auto denk ik toch?
De achterbumpert is trouwens dezelfde in aero en performance! alleen een andere diff... Heb ernaar gekeken en stuknummer opgezocht omdat ik die carbon diff wel wil, maar niet het performance pakket, wou weten of hij paste.
De performance voorbumper is mooi, maar ik vind hem niet agressief genoeg... en de zijschorten zijn niet zo heeeel verschillend...
Ik ben dus gisteren gaan rijden met beide modellen... Een 325dA Touring en een 123d Sporthatch manueel... (spijtig genoeg geen automaat ter vergelijking)...
Nu ik vond om eerlijk te zijn die 3 véél leuker rijden dan de 1! mss omdat hij automaat was en de 1 niet...?
Ik was in ieder geval teleurgesteld van de prestaties van de 123d! 400Nm koppel en die trok precies half zo hard als mijnen JCW met 330Nm... enkel hoog in de toeren blijf hij wel hard gaan, maar daar heb je niet zoveel aan, als je herneemt moet je ook weer hoog in de toeren terecht komen om snel te willen zijn, anders heb je geen turbo's die aanspringen natuurlijk...
Dusja, de keuze is moeilijk, qua looks is de 123d coupe wel mooi, cool en jong... maar qua rijden en ruimte is de 3 reeks wel veel beter... nu de prijzen eens naast elkaar leggen van leasing/verzekering ed en dan de knoop doorhakken!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Bericht
damn die tweede is dik! 
Hier thuis verklaren ze me voor gek als ik een 3 touring neem...
Ik laat het een weekendje bezinken! lol
Hier thuis verklaren ze me voor gek als ik een 3 touring neem...
Ik laat het een weekendje bezinken! lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Bij de keuze voor een 3-serie is een touring een must! Echter heb je die ruimte nodig? Heb je dagelijks veel spullen te vervoeren of heb je een hond?
Ach die enkele keer dat je een touring nodig hebt kun je er vast eentje op de zaak meenemen.
Lekker voor zon zwarte Einer gaan met antraciet wielen. Ook de US koplampen regelen!

Maar het blijft jouw keuze!
Ach die enkele keer dat je een touring nodig hebt kun je er vast eentje op de zaak meenemen.
Lekker voor zon zwarte Einer gaan met antraciet wielen. Ook de US koplampen regelen!

Maar het blijft jouw keuze!
Onze sponsors














