Hoi myoo

Stel je hier even voor.
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

Hoi myoo

04 aug 2008, 19:25

Hallo,

Ben René en voor mijn vrouw op zoek naar een Mini, eigenlijk voor mij zelf voor erbij, maar ja ik moet toch een leuk verhaal hebben om een mini te kopen voor haar.
Woon in Baarlo Limburg. Rijd zelf in een Tucson.
MY00 komt van het model jaar 2000 waar de Impreza van was die ik reed voor de Tucson.
Als ik zo rond kijk, zal het wel een import uit duitsland worden. Niet normaal wat daar een verschil in zit kwa prijs en dat ook nog kwa uitrusting. Het kan wel ff duren voordat we iets gaan kopen, maar ja dat zien jullie dan vanzelf wel.
We zijn niet heel erg orgineel want we willen een witte met een zwart dak :lol:
Laatst gewijzigd door MY00 op 04 aug 2008, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

René
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 aug 2008, 19:28

Hoi Re'ne welkom hier en succes met je zoektocht!! :))
BNmini
Enthousiast
Enthousiast

04 aug 2008, 19:30

Hoi René, welkom hier. Ik ben pas een paar dagen lid, maar kan je zeggen; de club is net zo leuk als de mini. Heb afgelopen vrijdag een mini gekocht met dezelfde smoes haha

suc6 met de zoektocht!
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2008, 21:14

Hey René,

welkom op het forum, veel plezier hiero.
ennuhh, origineel of niet, een witte met een zwart dak blijft het mooiste :mrgreen: !!

marss
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Hoi

04 aug 2008, 22:03

MY00 schreef:Hallo, Ben René en voor mijn vrouw op zoek naar een Mini,
:lachuh .... waar heb ik dat eerder gehoord?

Welkom hier... je zal hier nogal wat deelgenote vinden die geheel belangeloos een Mini voor hun echtgenoot hebben aangeschaft.
(waaronder ondergetekende)

Ar.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

04 aug 2008, 22:59

olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D haha jaja onder het motto van auto voor de vrouw :lol: iig veel plezier op het forum en miss tot meets

Greetz BigD
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 aug 2008, 08:14

Welkom René. Veel succes met het vinden van een MINI voor jullie, maar dat gaat vast lukken.
Als je je er eenmaal in gaat verdiepen wordt de MINI-koorts steeds erger :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

15 dec 2009, 17:17

Helaas moet ik mededelen dat we het afgelopen weekend een nieuwe Ford Fiesta hebben gekocht. We hebben 2 weken in een mini gereden, van een vriend die op vakantie was, en de conclusie moeten trekken dat hij toch niet echt geschikt was voor het gebruik waar wij hem voor gaan gebruiken :faint

Helaas maar het is niet anders. Wel een voordeel aangezien een Fiesta een stuk goedkoper is dan een mini heb wel mijn droom horloge kunnen bestellen:

Afbeelding
Afbeelding

Vond het horloge al in 2003 heel erg mooi, maar was toen erg duur. Gelukkig zijn er nu nog "nieuwe" te koop en zijn ze een stuk(je) goedkoper.
Groetjes,

René
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 01:47

Gefeli met je Feestje, en je klok natuurlijk...maar als ik moest kiezen tussen een horloge of een MINI.... :mrgreen:

Maar je hebt er vast goed over nagedacht! Verwacht alsnog dat je foto's plaatst van je Ford Feestje. :p
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 01:54

MY00 schreef:toch niet echt geschikt was voor het gebruik waar wij hem voor gaan gebruiken :faint
Wat voor gebruik is dat dan? Taxi? :)

Wel een erug mooie Horloge (ben er zelf ook helemaal weg van). Zo een 4000 euro nieuw als het goed heb toch? :)
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

16 dec 2009, 07:50

denizg schreef:
MY00 schreef:toch niet echt geschikt was voor het gebruik waar wij hem voor gaan gebruiken :faint
Wat voor gebruik is dat dan? Taxi? :)

Wel een erug mooie Horloge (ben er zelf ook helemaal weg van). Zo een 4000 euro nieuw als het goed heb toch? :)
Gebruik voor kinderen naar school/zwemles en andere dingen waar kinderen tegenwoordig massal met vriendjes en al naar toe gebracht moeten worden. Als Taxi dus :D

Horloge is iets duurder, was in 2003 12250 euro in Nederland. Nu kun je ze nog in duitsland kopen voor minder bij een betrouwbare juwelier. Misschien zijn er in Nederland ook nog wel juweliers die het horloge hebben liggen, maar kreeg deze info niet.

Foto's van de Fiesta komen er aan op het moment dat ie op de oprit staat.
mushrop schreef:Gefeli met je Feestje, en je klok natuurlijk...maar als ik moest kiezen tussen een horloge of een MINI....

De keuze was niet tussen een mini en een horloge. Omdat de mini niet echt geschikt is als Taxi vervoer bleef er geld over kreeg toen als tip van mijn vrouw dat dit misschien wel gebruikt zou kunnen worden voor het horloge waar ik lang geleden al over droomde :D
Groetjes,

René
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 12:21

MY00 schreef:
mushrop schreef:Gefeli met je Feestje, en je klok natuurlijk...maar als ik moest kiezen tussen een horloge of een MINI....

De keuze was niet tussen een mini en een horloge. Omdat de mini niet echt geschikt is als Taxi vervoer bleef er geld over kreeg toen als tip van mijn vrouw dat dit misschien wel gebruikt zou kunnen worden voor het horloge waar ik lang geleden al over droomde :D
Je hebt uiteraard groot gelijk Rene, zat je een beetje te pesten. Ik zou ook wel zo'n vet klokje om m'n pols willen... :-PP
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

16 dec 2009, 13:58

mushrop schreef:Je hebt uiteraard groot gelijk Rene, zat je een beetje te pesten. Ik zou ook wel zo'n vet klokje om m'n pols willen... :-PP
Maar ja, jij rijd wel Mini.
Groetjes,

René

Terug naar “Who are U?”