Ik ben shag

Stel je hier even voor.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 18:41

Beste mensen, tijd voor een update!

Na een aantal mini's her en der te hebben bekeken ga ik zaterdag wederom naar een mini kijken, en de kans is aardig groot dat er een koopovereenkomst gesloten gaat worden :mrgreen:

Hele mooie mini gezien met weinig KM's en alle papieren erbij, en ook nog eens in een hele mooie kleurstelling!
Al contact gehad met de verkopende partij en ik heb t/m zaterdag een eerste optie tot koop. Erg fijn aangezien ik al een paar keer heb meegemaakt dat een mini net verkocht was/werd op het moment dat ik ging kijken.

Hou jullie op de hoogte! :wink:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

16 dec 2009, 19:01

Hey Sjakie succes dan zaterdag , kun je nog wel slapen? :mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 19:20

Veel plezier zaterdag!!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 19:37

Thanks mensen!
Blont-007 schreef:Hey Sjakie succes dan zaterdag , kun je nog wel slapen? :mrgreen:

haha, ik denk het niet !!

Is maar goed dat ik donderdag/vrijdag ga stappen, slapen is toch maar bijzaak zo rond het weekend :mrgreen:

Zal tipje van de sluier oplichten, had al medegedeeld dat het geen rode/gele zou worden (al eens een rode auto gehad en een gele cooper S heb ik nog nooit gezien dusja) het wordt een grijze !! donker of licht blijft een verrassing. Benieuwd hoelang ik het voor me kan houden. Voelt al alsof ik de wagen al gekocht heb, echt erg :o
Heb er een supergevoel bij. Nu hopen dat de verkopende partij woord houdt en de wagen er zaterdag nog is.
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

16 dec 2009, 21:37

Shag schreef:Thanks mensen!

Is maar goed dat ik donderdag/vrijdag ga stappen, slapen is toch maar bijzaak zo rond het weekend :mrgreen:

Zal tipje van de sluier oplichten, had al medegedeeld dat het geen rode/gele zou worden (al eens een rode auto gehad en een gele cooper S heb ik nog nooit gezien dusja) het wordt een grijze !! donker of licht blijft een verrassing. Benieuwd hoelang ik het voor me kan houden. Voelt al alsof ik de wagen al gekocht heb, echt erg :o
Heb er een supergevoel bij. Nu hopen dat de verkopende partij woord houdt en de wagen er zaterdag nog is.
Suc6 deze moeilijke dagen.
Groetjes,

René
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

16 dec 2009, 23:33

Succes met wachten en ben zeer benieuwd of je hem koopt en naar de pics uiteraard :)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2009, 23:57

haha, aftellen sjaak! Suc6 zaterdag
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2009, 18:33

Zo mensen,

Wederom een hele hoop topics doorgespit en prachtige zaken gezien! aanvulling op m'n to-do-list (en de mini is nog niet eens gekocht, maar ach...details details... :mrgreen: )

-carbon downtubes, vind ik erg mooi staan. Zal een van m'n eerste mods worden hoop ik.
- Mooie badge op de grill, heb al een hoop leuke gezien
- die oranje knipperlampjes aan de voorkant vervangen voor witte
- tellerringen in het interieur vervangen voor chrome
- New Mini Club sleutelhanger bestellen :mrgreen:
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2009, 19:52

Nog 2 nachten !!!!!!

Succes zaterdag en.....................

...........................als je slaagd "PICTURES". :D
Onnof
Enthousiast
Enthousiast

17 dec 2009, 21:21

Ik ben benieuwd:D! ik zit ongeveer in het zelfde schuitje, aangezien ik ook zoekende ben voor een toffe Mini Cooper :).
Zaterdag gelijk foto's ;)?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2009, 14:09

Sowieso gelijk foto's zaterdag ja!

Moet heel raar lopen wil ik hem niet kopen. Heb de auto natuurlijk alleen op de foto's gezien dus weet niet wat de staat van de lak is en dergelijke. Maar denk gewoon positief en dan komt alles goed 8)
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2009, 21:00

Nog 1 nachtje slapen!!!!! :lol:

En rij voorzichtig tijdens de proefrit. Beetje glad nu!!
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2009, 21:42

Succes morgen! Geniet er van.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2009, 03:43

Succes Sjaak vandaag. Je heb PM! :wink:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 dec 2009, 18:50

De mini is GEKOCHT !!!

Vandaag naar Korendijk Trading in Drenthe geweest, daar stond een mooie pure silver Cooper S gereserveerd te wachten op een proefrit 8)

72.000 KM, volledig aantoonbaar BMW-dealer onderhouden (zelfs APK keuringsrapporten er bij en het is bekend wie de vorige eigenaar was), volleder, panoramadak, cruise-control, 6-CD wisselaar, climate control, stoelverwarming etc... eigenlijk alles behalve navigatie, precies wat ik zocht! (zit ook rit-registratie in, erg grappig al denk ik niet dat ik het nodig ga hebben hehe)

Korendijk heeft prima woord gehouden en de auto 3 dagen apart gehouden. Eenmaal daar erg netjes en relaxt ontvangen, geen gladde verkoper of iets dergelijks maar gewoon een aardige meneer (Dhr.Korendijk zelf) die me op m'n gemak de wagen liet bekijken. Motor starten, proefritje maken etc allemaal geen enkel probleem. Ook geen high-tech showroom, maar gewoon een simpele loods waar het -5 graden was :mrgreen:

Verkoper erg duidelijk, ze moeten het hebben van omloopsnelheid en vandaar dat deze mini erg scherp geprijsd was. Voor mijn auto die ik in heb geruild krijg ik niet al te veel terug, maar deze mini kon ik gewoon NIET laten staan. Alles klopt. En het rijdt inderdaad zoals ik hier links en rechts lees: Strak, messcherp en je zit gelijk met een smile achter het stuur :lol:

De auto krijgt maandag een APK keuring en alles wat niet goed is/binnenkort vervangen moet worden zal op hun kosten gefixt worden. Ook wordt de auto naar een poetsbedrijf gebracht om het donderdag -dan ga ik hem ophalen- te laten blinken zowel van binnen als van buiten. Erg netjes!!! Kreeg ook een lekkere fles wijn erbij, wat wil je nog meer? :P

Zou hier zo nog een auto kopen, erg relaxt sfeertje, totaal geen gepush en het kwam zeer betrouwbaar over allemaal.

Goed, hier de foto's en hoop dat ik jullie snel zie op een meeting !!! :D
(de draden rechts zijn van de TomTom die we voor de zekerheid tijdens de proefrit hadden meegenomen en van een losse KM-registratie-unit die erin lag)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding