ik zit de volle 3 pagina's te lezen en herken dit zo, de voorpret, de proefrit, het gevoel "dit is em", het onderhandelen, de zekerheid op alle autosites of er je er niet eentje gemist hebt en dan, kopen, de 1ste foto's en rijden succes met je ride, en die amerikaanse zijverlichting mod van je ga ik in de gaten houden.
Kleine update, ik ga de mini niet morgen maar maandag ophalen. Hier had ik in eerste instantie al rekening mee gehouden gezien de weersomstandigheden en ik geen onnodig risico wil lopen, en er komt morgen last-minute iemand naar m'n lupo kijken. De prijs die deze persoon ervoor wil geven is hoger dan wat ik bij de inruil terug ga krijgen. Ik heb met Korendijk afgesproken dat ik ofwel de auto inruil met bepaalde waarde + bijbetaling of het gehele bedrag met harde euro's betaal. Oftewel, ik mag de auto voor maandag nog verkopen
Elke 100 euro die ik erop vooruit ga is natuurlijk mooi meegenomen gezien de plannen die ik met de mini heb!
Mini staat sinds gister voor de deur! Meeste reacties: "hij is nog mooier dan ik dacht" en "oh dat rijdt wel fijn, voelt erg degelijk en veilig" en "ooooooooh "
Helemaal top! Nu niet echt weer voor foto's, zal wel spoedig wat plaatjes schieten. Auto is keurig afgeleverd door Korendijk, volle tank, goed gepoetst en een nieuwe APK waar die vlekkeloos doorheen is gekomen. Zelfs geen aandachtspunten! Korendijk zelf heeft wel de vloeistoffen en de bougies vervangen en wat van dat kleine spul, erg fijn.
Nu m'n pa pushen ook een S te kopen, hij vind hem veel minder "stug" dan verwacht en zit te twijfelen z'n S80 op een S in te ruilen! Dan passen namelijk beide auto's in de garage, wel zo fijn.
Enige voorwaarde is dat "zijn" S als het zover gaat komen niet onder mag doen voor de mijne. Dus dezelfde opties/uitrusting. En z'n voorkeur is donkergrijs ipv de lichtgrijze die ik heb. Dus als iemand iets weet...! (Spenki? Die zoekopdracht mag je weer nieuw leven in blazen )
Hij is niet zo van het stylen dus moet wel allemaal origineel zijn kwa ophanging en dergelijke. Hij wil binnenkort mijn S meenemen op een lange rit om te kijken hoe dat gaat bevallen, denk dat het wel de goede richting uit gaat