Greetz BigD
Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hebben jouw buren je niet gevraagd om gewoon even een paar keer op en neer te rijden in de straat? Dan is dat sneeuwruimen ook niet zoveel werk meer 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
hij komt voorlopig niet meer weg daar, was allang blij dat we hem uiteindelijk nog enigszins op onze eigen oprit hebben gekregen zondag en ik kan al helemaal niet weg
Marcel Always Open schreef:Hebben jouw buren je niet gevraagd om gewoon even een paar keer op en neer te rijden in de straat? Dan is dat sneeuwruimen ook niet zoveel werk meer
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zat afgelopen weekend dat filmpie van je te kijken van de schipper mag ik over varen echt lache filmpie voor je auto minder natuurlijk
Post nog eens wat dikke Foto's hier ik moest je toppic onder het sneeuw vandaan halen
Gelukkig is hij nog heelducks schreef:Graag gedaan.. Ziet er top uit!
Zat afgelopen weekend dat filmpie van je te kijken van de schipper mag ik over varen echt lache filmpie voor je auto minder natuurlijk
Post nog eens wat dikke Foto's hier ik moest je toppic onder het sneeuw vandaan halen
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
mensen achter me zijn er over het algemeen iets minder blij mee 
Mij te koud om foto's te maken .. ik zit lekker binnen bij de centrale verwarming
Ach .. hoort er bij .. kan er zelf wel om lachenJean-Pierre schreef:Gelukkig is hij nog heelducks schreef:Graag gedaan.. Ziet er top uit!
![]()
Zat afgelopen weekend dat filmpie van je te kijken van de schipper mag ik over varen echt lache filmpie voor je auto minder natuurlijk![]()
Mij te koud om foto's te maken .. ik zit lekker binnen bij de centrale verwarming
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Onze sponsors