Zo'n bijna 3 jaar geleden ruilden ik mijn mini Cabrio met pijn in mijn hart in voor een bmw touring(had deze nodig voor mijn werk). Nu dus na ruim 2,5 jaar bmw gereden te hebben stond hij voor een apk bij renova. Kosten zo rond de 1300 euro, gescheurde katalysator en schijven achter. Staat daar toch een knappe mini in de showroom . De vriendin was ook meteen verkocht en we zijn om tafel gaan zitten hoe samen uit die vervelende apk situatie te komen. Het was de middag voor kerstavond dus er was weinig tijd. Min of meer zijn we rond nu en a.s maandag gaan we het afwerken en de mini bestellen jieeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoe! Nu maar hopen dat een labrador(Ayrton), een golden retriever(Senna) , een vriendin en een toekomstige baby+kinderwagen allemaal gaat passen.
Ben al wel weer direct verslaafd aan het mini gevoel wat eigenlijk nooit weg was geweest!
Volgens de "parking" informatie (Cooper 2005 Park Lane, Royal Grey) is het toch een gewone hatchback en geen clubman...
Heel veel plezier van je mini (als je de handtekening tenminste volgende week zet) maandag .
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"