Dat is grappig. Mn pa heeft 1,5 week geleden dezelfde gekocht!Che schreef:bij mij is het ook een zichtverbinding zonder muren. RSSI -66
heb net een Sony w5500 gekocht met DLNA dus vgl week maar us gaan uitvissen hoe ik mijn content op dat ding kan afspelen
Het Apple topic
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
tipje... er komt een update van Sony waardoor je toch weer de digitale zenders kunt sorteren icm ziggo... tijdelijk is dit op te lossen door de landinstelling op bijv.spanje te zetten en de taalinstelling gewoon NL
moet zeggen dat ik erg tevreden mee ben...was bijna niet aan te komen vanwege de goede recensies maar gelukkig had de regionale internetshop groot ingekocht.MaVaEe schreef:Dat is grappig. Mn pa heeft 1,5 week geleden dezelfde gekocht!Che schreef:bij mij is het ook een zichtverbinding zonder muren. RSSI -66
heb net een Sony w5500 gekocht met DLNA dus vgl week maar us gaan uitvissen hoe ik mijn content op dat ding kan afspelen
tipje... er komt een update van Sony waardoor je toch weer de digitale zenders kunt sorteren icm ziggo... tijdelijk is dit op te lossen door de landinstelling op bijv.spanje te zetten en de taalinstelling gewoon NL
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Omdat er daar in het verleden wel eens problemen zijn geweest.. 
Maar wat is instabiel? Valt de verbinding weg of is hij gewoon traag?
Wat is de uitkomst als je bijv www.speedtest.nl doet?
Maar wat is instabiel? Valt de verbinding weg of is hij gewoon traag?
Wat is de uitkomst als je bijv www.speedtest.nl doet?
Onze sponsors