Greetz BigD
Runflats zal ik sowieso niet nemen. Verlagen ga ik nooit doen, hij schuurt nu al tegen de snelheidsdrempels in dit land.Door schreef:Hey wat leuk het forum wordt opgefleurd met de nieuwe kleur: Horizon Blue: nice, die zie je niet vaak.
Veel rijplezier![]()
Ik ben geloof ik de enigste scepticus wat betreft de 17" en groter velgen. Maar als je 400 - 500 km per dag rijdt dan vind ik 17" zonder aanpassingen geen optie. Als je zo'n 500 km per week draait gewoon doen en een stukje omlaag: staat mooier en rijdt lekkerder![]()
By the way ... Aan aanpassingen moet je denken aan andere veren en geen run flats ... dat laatste heb ik sinds kort geleerd
Dat is zo'n beetje dezelfde redenatie als ik gebruikte bij mijn keuze (ook Horizon Blue)!powaq schreef:En idd, ik heb vooral Horizon blue genomen omdat het zo zeldzaam is. Andere keuze was pepper white, en die ze je op de hoek van elke straat(wat niet wegneemt dat het natuurlijk prachtig staat op de Mini)
Toen ik de eerste keer naar de showroom ging stond er binnen eentje in horizon blue. De week er na was die al weg. Showroom licht is natuurlijk compleet niet te vergelijken met buitenlicht. Dus ik wist niet 100% wat ik er moest van verwachten. Ik heb trouwens nog maar 2 horizon blue Clubmans gezien voor de rest nog geen enkele andere.wjhoogduin schreef:Dat is zo'n beetje dezelfde redenatie als ik gebruikte bij mijn keuze (ook Horizon Blue)!powaq schreef:En idd, ik heb vooral Horizon blue genomen omdat het zo zeldzaam is. Andere keuze was pepper white, en die ze je op de hoek van elke straat(wat niet wegneemt dat het natuurlijk prachtig staat op de Mini)
Had je overigens de kleur al in het echt gezien voor je hem bestelde? Ik niet, en vond hem verrassend mooi toen ik m'n MINI ophaalde!
Overigens ook al leuke reacties gehad van mensen! Niet alleen hier op het forum
Bij MINI Den Haag als de mijne voor een beurt moetTDHS schreef:Daar ben ik wel benieuwd naar! Weet iemand een dealer waar die staat?powaq schreef: Ik heb trouwens nog maar 2 horizon blue Clubmans gezien voor de rest nog geen enkele andere.
En idd, iedereen vindt het prachtige kleur!
Was wel bij de Mini Antwerp Store (ik woon in België). Ik denk dat hij gewoon verkocht is. Was een Cooper S als ik mij niet vergis.TDHS schreef:Daar ben ik wel benieuwd naar! Weet iemand een dealer waar die staat?powaq schreef: Ik heb trouwens nog maar 2 horizon blue Clubmans gezien voor de rest nog geen enkele andere.
En idd, iedereen vindt het prachtige kleur!
Heb ik ook zien zitten, aan het "rond puntje daar" dag erop ree die gewoon terugpowaq schreef:Geen problemen met de sneeuw hoormushrop schreef:Mooie wagen, leuke kleurencombi.
17" is prima te doen, 18" ook hoor...![]()
kon je 'em wel weer een beetje uit de sneeuw krijgen?![]()
Ben blij dat de sneeuw zo goed als weggetrokken is (en het ijs op de weg). Nu kan ik er eindelijk wat van genieten. Want de eerste dagen heeft hij niet veel beweging gezien. Had niet veel zin om nieuwe auto al in een gracht te rijden*
*en dag of 2 na het ophalen stak er een grijze Mini cooper in een gracht hier in de buurt. Pijnlijk.
Onze sponsors