Nou, dat is toch wat je zoekt. Persoonlijk vind ik een handbediende airco nog wel prettiger ook, gewoon aan of uit. Heerlijk. En daarbij, je hebt toch de airco uit als je met je schuifdak open rijdt....anders hoef je niet zo'n dak te nemen, toch?
Ik sluit me aan bij wat Mushrop zegt inderdaad, beter even wachten tot je precies hebt wat je zoekt ipv bepaalde zaken te laten schieten en er later wellicht van balen. Je moet eens weten hoeveel mini's ik bekeken heb, hoe graag ik net die ene mini zonder die ene optie wou kopen maar het toch elke keer net niet deed... en geduld loont, want nu heb ik PRECIES wat ik zocht !! En ben er dan ook onwijs blij mee. Zal voor jou ook gelden, gewoon goed blijven zoeken en kijken wat er links en rechts bij komt kwa nieuw aanbod, dan komt die ideale mini vanzelf
Aanbieding is zeker niet verkeerd !!! Zeker niet ten opzichte van anderen (ook particulieren), en ben het met je eens Kleur goed, juiste uitvoering (op klimaatbeheersing na ), Adres prima, Sevice prima, Wielen zijn ook prima hoor !!!
Maar van de week zien we wel weer verder, ook een leuke (weet de prijs nog niet) via pm gehad.
Wordt wel tijd dat ze een keus maakt, ik vindt ze namelijk ook steeds leuker worden, zal wat worden als er straks 1 voor de deur staat.
Ik denk dat je bij Spenki in dat geval wel een interessante korting kunt krijgen, eigenlijk ben je een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet
let ook even op roest onder de rubbers van de deurpost.. uhh de dorpel zeg maar.. daar zit bij de meesten roest onder! bij mij is het minimaal en moet het ook nog behandelen!
Verder ik heb een Mini van 2004 een Pre-face lift dus het eerste model, ik heb zelf geen last van de versnellingsbak! ff afkloppen Denk dat het gewoon geluk of pech is! 10.000 euro is niet heel veel om al die opties te kunnen krijgen.. in duitsland zal het wel moeten lukken...
suc6
Hallo, we zijn net terug uit duitsland, wat verleden week maar niet wilde lukken ( 3 bekeken ) was nu niet aan de orde,
de eerste bezichteging was eigenlijk al meteen raak, alleen het autobedrijf al ( netjes veel knappe auto's staan, keus uit 3 mini's) auto met alle boekjes, en rekeningen erbij, eerste eigenaar, onderhoud ( alle stempels) bij BMW/Mini.
Ook proefrit geen bezwaar, ook niemand mee, dat is nogal eens anders.
Ja, goed gevoel bij, het is een Idy bleu, met het fel begeerde panoramadakje, en de belangrijke (voor mijn dochter dan)klimaatbeheersing, het witte dak, met op de moterkap de witte strepen ( zal kijken of ik een foto geplaatst kan krijgen hier ?? ) Volgende week rijdend halen ( 5 daags kenteken, dealer geregeld ) Ook is hij verien van stoelverwarming, stoffen bekleding, welk type is dit eigenlijk ?? ( Pepper ?? )
Heb geprobeerd alle kwaaltjes te ontdekken, maar schakelde, en stuurde prima, tevens geen lekkagges van koelvloeistof enz. Ben inderdaad vergeten de dorpels te bekijken, dit is dus een verassing (toch bedankt voor de tip, had het achteraf wel ergens gelezen, maar vergeten te kijken) Of het zin had gehad ?? Mijn dochter vondt hem prachtig.
Bedankt voor alle tips. ( Vindt het jammer voor Spenki, want deze heeft al met al meer opties, voor hoogstwaarschijnlijk hetzelfde geld ( BPM meegerekent).
Ziet er leuk uit, maar ik persoonlijk had net ietsje meer uitgegeven voor een facelift MINI. Betere versnellingsbak en is net wat beter in elkaar geschroefd. Is nu mosterd na de maaltijd...
Wens je veel plezier met je/jullie auto in een hele mooie kleur overigens!
Mijn ervaring is zowiezo dat Duitsers veel netter zijn. Consumenten worden ook iets beter beschermd.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 29 dec 2009, 19:32, 2 keer totaal gewijzigd.