Beste mensen,
ik heb reeds een JCW soundkit op mijn mini cooper en het geluid is veel zwaarder en mooier, maar je hoort het alleen bij de hoge toeren. Ook wel bij het normale rijden, maar niet heel erg.
Bestaat er dan nog een mogelijkheid waardoor ik op een goedkope en simpele manier nog wat extra geluid kan hebben, wat harder en wat zwaarder(wat contstant te horen is)?
Een powerfilter of iets?
Gr rene
Soundkit + evt extra geluid
- minikoeper
- One wheel wonder
Bericht
of isolatieband om je uitlaat
Elk ander uitlaatspruitstuk dan orgineel geeft niet alleen een prettig draaiend- en presterend motortje maar ook wat meer uitlaatgeluid.
Zelfs de standaard catback pijp praat wat meer.
Alleen kost ut wat knaken

Elk ander uitlaatspruitstuk dan orgineel geeft niet alleen een prettig draaiend- en presterend motortje maar ook wat meer uitlaatgeluid.
Zelfs de standaard catback pijp praat wat meer.

Alleen kost ut wat knaken

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg: Pipercrossopen-air filter! Hebben mijn broer en ik ook beide in de MINI, erg fijn om te horen 

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
De luchtfilter van de JCW soundkit is ook een Pipercross sportfilter, maar dan natuurlijk wel een vlakke (pannel filter).
Bedenk dat het geluid van een open luchtfilter enkel in de hogere toeren merkbaar is: ongeveer vanaf 3.500 tpm. Bij stationair draaiende motor heb je er niks aan.
Heb zelf ook de soundkit dus ...
Bedenk dat het geluid van een open luchtfilter enkel in de hogere toeren merkbaar is: ongeveer vanaf 3.500 tpm. Bij stationair draaiende motor heb je er niks aan.
Heb zelf ook de soundkit dus ...

- Rayyyy
- 4 op een rij!
Bericht
Dus als ik het goed begrijp, in de soundkit zit ook al een sportfilter maar dat is een paneelfilterding.
Is het dan ook mogelijk om in combinatie met mijn soundkit een K&N openluchtfilter erbij te nemen, of moet dat andere filter(van JCW) er dan uit. :arrow: kben niet zo technisch
Is het dan ook mogelijk om in combinatie met mijn soundkit een K&N openluchtfilter erbij te nemen, of moet dat andere filter(van JCW) er dan uit. :arrow: kben niet zo technisch
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus inderdaad kompleet filterhuis er uit en nieuw open filter monteren!
Hierdoor dus meer aanzuiggeluid.
Open filter zegt het eigenlijk al, hier zit geen box meer om.Rayyyy schreef:Dus als ik het goed begrijp, in de soundkit zit ook al een sportfilter maar dat is een paneelfilterding.
Dus inderdaad kompleet filterhuis er uit en nieuw open filter monteren!
Hierdoor dus meer aanzuiggeluid.

Onze sponsors