Kijk eens aan, goed dat je dochter een auto gevonden heeft! Ik bedoelde met roest bij de dorpels echt onder de rubber, dus deur open en even die rubber eraf trekken.. maargoed mocht daar roest zitten is het meestal simpel te behandelen en toch niet zichtbaar! gefeliciteerd met je aankoop!
snel foto posten
He, da's mooi, ik wist natuurlijk niet hoe dit moest he, zal de leeftijd wel zijn. Maar bedankt Marcel !!
Kan iemand mij zeggen welk type dit is ( Chilli, Pepper ?? ) dit ivm. de BPM ??
Auto heeft als extra (volgens mij) stoelverwarming, ook zag ik op het achterzijraam verwarming, klimaatbeheersing, maar wel gewone stoelen, bouwjaar is overgings 2002, het is wel een Cooper.
Van de buitenkant kunnen we niet echt zien of het optiepakket Chili, Pepper, Salt of niks is. Dat zit vooral binnenin.
Er zit geen achterspoiler op en dat is een sterk signaal dat er helemaal geen optiepakket genomen is. Maar de standaardpakketten in NL zijn anders dan in Duitsland dus lastig te vergelijken.
als extra's zie ik niet al te veel:
- velgen zijn van het type R82 (8-spoke) en niet standaard;
- de witte velgen zijn geen extra , zelfde prijs;
- de antenne is een integraal antenne en geen standaardspriet (voorbereiding voor telefoon en/of navigatiesysteem);
- bonnet striping is extra;
- klimaatcontrole;
- stoelverwarming
- panoramadak.;
-integraalantenne.
Achter zij-raamverwarming heb ik nog nooit van gehoord op een Mini???
Ik denk niet dat er een sportonderstel Plus onder de auto zit gelet op de rijhoogte. (=optie)
Als je een foto van het interieur hebt, kijk ik nog wel even verder wat er te zien is aan opties
(edit: heb enkele genoemde opties aan het lijstje toegevoegd, hoewel die ik natuurlijk niet op foto's zag)
(edit2: toegevoegd integraalantenne ivm telefoonvoorbereiding
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 30 dec 2009, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
rechtsachter is geen verwarming maar radioantenne. Als je je chassisnummer even naar mini nederland doorbelt(even kijken op mini.nl) dan mailen zij je precies je optielijst en nederlandse nieuwprijs door. Opties staan trouwens ook voorin het onderhoudsboekje. Succes!
als je naar de dealer gaat kan je met de laatste 7 cijfers van je chasis nr geven die kunnen uitlezen wat je allemaal voor opties hebt! geloof dat er ook wel een website is maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Nou ik heb in de gallery 3 foto's geplaatst van de binnenkant, rechtsachter leek op ruitverwarming, maar bedenk mij ook in ene dat er zo'n mircrfoontje tegen het plafond zat, en ook een houder van siemens kliksysteem (geen boorgaatjes) ook bekleding is volgens mij standaard, is dat klossie achterop het dak dan geen antenne ?? ( val weer door de mand he, met mijn leeftijd).
Voor de laatste 7 cijfers van chasis zal ik even op koopcontract moeten kijken, we halen hem zaterdag 9 januari (pas) op.
Het trouwens toch geen slechte optie, om een mailtje naar mini.nl te sturen, voor de opties, makkelijk voor de BPM, geen fouten, geen gezeur.
+ in hoogte verstelbare passagiersstoel
+ Multifunctioneel Stuurwiel
+ Mini Radio CD boost
+ mattenset
Ik zie geen dashboardkastje en wel een CD-boost radio en MFSW stuur, wat mij sterkt in de overtuiging dat deze mini geen Chili pakket heeft maar wel een Pepper pakket. (natuurlijk zijn er wel verschillen tussen NL en DE in de inhoud van het pakket).
Salt pakket blijkt alleen voor Mini One te zijn geweest.
Opvragen bij de NL importeur kan je misschien wel doorverwezen worden naar de Duitse importeur, maar gewoon proberen.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 30 dec 2009, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Achterop het dak is OOK een antenne, maar dan voor de navigatie (niet aanwezig) en voor de telefoon. De antenne voor de autoradio is inderdaad verhuisd naar het rechter-achterraam (dank JorisD voor die aanvulling).
Gr, Marcel
Ey, leuk jullie waar laatst bij mij in de showroom.. Gefeliciteerd met de MINI.. Super dat jullie er één naar wens hebben gevonden.. Zoals ik het zo kan zien is het een Pepper uitvoering met als extra een multifunctioneel stuurwiel, een panoramadak, automatische airco, radio MINI Boost, en metallic lak.. Stuur mij maar even een PM met het chassisnummer, ik heb hier nog oude prijslijsten liggen dan reken in even het BPM bedrag uit..