Faiz groet u

Stel je hier even voor.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2009, 23:15

Gaaf oldscool bakkie!!

En welke golfbaan als ik vragen mag? Ik werk (naast m'n studie) op de golfbaan Rijk van Nijmegen achter de bar en in de bediening... en laat ik daar nou net regelmatig een classic mini spotten!! :o
Faiz
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 dec 2009, 08:16

Hey Shag,
Ik kom voornamelijk op Naarderbos en de Nieuwegeinse Golfclub als vrije speler, op de par-3 banen (moet nog steeds mijn GVB eens gaan inplannen :oops: ). Op de parkeerplaatsen is het best een geinig gezicht als je met de classic aan komt knorren. De mensen kijken toch altijd een beetje vreemd op als ze de Mini zien, en dat daar ook nog een complete golfuitrusting met trolley uit komt. :D
Maar het Rijk van Nijmegen, ik zal hem in mijn lijstje voor 2010 zetten (als ze greenfee spelers toelaten), grote kans dat je dan nog een classic zal gaan spotten. :D
Don't hate the player, hate the game ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2009, 12:59

Faiz schreef:Hey Shag,
Ik kom voornamelijk op Naarderbos en de Nieuwegeinse Golfclub als vrije speler, op de par-3 banen (moet nog steeds mijn GVB eens gaan inplannen :oops: ). Op de parkeerplaatsen is het best een geinig gezicht als je met de classic aan komt knorren. De mensen kijken toch altijd een beetje vreemd op als ze de Mini zien, en dat daar ook nog een complete golfuitrusting met trolley uit komt. :D
Maar het Rijk van Nijmegen, ik zal hem in mijn lijstje voor 2010 zetten (als ze greenfee spelers toelaten), grote kans dat je dan nog een classic zal gaan spotten. :D
Ok chill!

Ze laten zeker greenfeespelers toe. Het is de grootste golfbaan in Nederland, 45 holes ;)
Krijg je dat erin op de achterbank ofzo? of bank plat/eruit? die dingen zijn best groot namelijk hahaha, geweldig
Faiz
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

30 dec 2009, 09:12

hahahaha, heel simpel. Bijrijdersstoel helemaal naar voren en de rugleuning plat naar achteren draaien. (trolley is een opvouwert, die gaat eerst op de achterbank) Golftas op de bijrijdersstoel en de veiligheidsgordel door de bandjes heen, de tas kan dan geen kant meer op :wink:

Okeeeejjj, dan zal ik de site een checken en van het voorjaar kom ik dan wel een balletje weg meppen. :D
Don't hate the player, hate the game ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 dec 2009, 20:41

Top! Tegen die tijd ff laten weten, zal ik een mooie tafel vrijhouden op het mooie terras 8)

Terug naar “Who are U?”