Black Cooper --- Remklauwen rood of geel?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat geeft dat interieurfilter een verschil zeg!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Van dat interieurfilter schrok ik ook wel een beetje, maar de nieuwe zit er gelukkig weer in
Het verschil in rijden met de classic en de nieuwe is enorm. Wil je het echte autorijden gevoel beleven, dan moet je echt in de classic gaan rijden, dat is het pure rijden. het geluid wat je hoort (van motor, uitlaat en luchtfilter) is ook geweldig. Je ziet mensen altijd omkijken.
Wil je meer comfort, ga dan met de nieuwe rijden. Ook een geweldige auto die strak op de weg ligt en lekker vlot met het verkeer mee gaat, allebei fantastische auto's dus
[/quote]

Het verschil in rijden met de classic en de nieuwe is enorm. Wil je het echte autorijden gevoel beleven, dan moet je echt in de classic gaan rijden, dat is het pure rijden. het geluid wat je hoort (van motor, uitlaat en luchtfilter) is ook geweldig. Je ziet mensen altijd omkijken.
Wil je meer comfort, ga dan met de nieuwe rijden. Ook een geweldige auto die strak op de weg ligt en lekker vlot met het verkeer mee gaat, allebei fantastische auto's dus

british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
vandaag een cooper s tankdop geplaatst en led kentekenverlichting, ben supertevreden.
foto's volgen nog
foto's volgen nog
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Ook ik ben een tijdje terug bij Greg in Lier geweest, mooie inkopen gedaan en genoten van heerlijke koffie, chocomel en een pannenkoek.
Nieuwe aankopen:
cooper s tankdop

misschien is op deze foto ook wel te zien dat ik led verlichting in m'n kentekenverlichting heb gestoken.
Mooie instaplijsten van John Cooper Works:

en in een mini moet jenatuurlijk wel gepaste schoenen dragen, zag ze bij Greg staan en moest ze hebben, deze hebben ook het MINI logo achterop

Nieuwe aankopen:
cooper s tankdop

misschien is op deze foto ook wel te zien dat ik led verlichting in m'n kentekenverlichting heb gestoken.
Mooie instaplijsten van John Cooper Works:

en in een mini moet jenatuurlijk wel gepaste schoenen dragen, zag ze bij Greg staan en moest ze hebben, deze hebben ook het MINI logo achterop

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Heb trouwens ook nog een K & N openluchtfilter gekocht, het 57i model, dus hoop straks ook nog een mooi geluidje te krijgen.
Tevens een john cooper works uitlaat voor een cooper weten te bemachtigen. Kan iemand mij vertellen of ik deze zo kan plaatsen op mijn mini, of moeten er aanpassingen gedaan worden? Ben wel van plan gelijk nieuwe uitlaatrubbers te kopen. En ik las ook iets over een certificaat maar werd er niet echt wijzer van. Wie kan me helpen?
Alfred
Tevens een john cooper works uitlaat voor een cooper weten te bemachtigen. Kan iemand mij vertellen of ik deze zo kan plaatsen op mijn mini, of moeten er aanpassingen gedaan worden? Ben wel van plan gelijk nieuwe uitlaatrubbers te kopen. En ik las ook iets over een certificaat maar werd er niet echt wijzer van. Wie kan me helpen?
Alfred
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Gisteren het openluchtfilter van K&N gemonteerd. Wat een verschil
, auto is een stukje feller geworden, maar het geeft zo'n mooi geluid. Bij normaal rijden hoor je bijna geen verschil, maar kom je boven de 3000 tpm dan komt die mooie grom
. Morgen de jcw uitlaat ophalen.

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt voor de leuje reacties!!!
@Berry M: jou classic was ook lang niet verkeerd, was een van de topstukken van de mini7club, ben daar trouwens ook lid, maar niet zo actief. De mini die je nu hebt is ook leuke auto
@Berry M: jou classic was ook lang niet verkeerd, was een van de topstukken van de mini7club, ben daar trouwens ook lid, maar niet zo actief. De mini die je nu hebt is ook leuke auto

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Vandaag wat nieuw "speelgoed" opgehaald

en het luchtfilter van K&N dat ik gemonteerd heb

Alfred

en het luchtfilter van K&N dat ik gemonteerd heb

Alfred
Onze sponsors