Zooo tijdje niet op het forum geweest, maar blijft een dikke mini,,,helemaal mijn smaak
Mijn wielen zijn er gewoon nog steeds niet, J&R is in staat ze zelf te gaan halen nu met een honkbalknuppel achterin ze auto (hij heb ze al betaald namelijk bijna 5 maanden geleden )
Nou hoef ik ze ook niet in dit weer, maar jah toch sneu voor Ray dit, en voor mij ook uiterraard
Keep up the good work gozer, van de zomer ff shoot he
door de drukte van me nieuwe huis weinig tijd voor de mini gehad.hij stond met die vrieskou lekker onder de nieuwe carpoort de veren zijn na monteren wel een klein beetje in gezakt en aangezien hij al TE laag stond was het nu helemaal geen doen meer.hij liep echt al aan als ik weg reed.en ik irriteerde me echt aan het te lage.
paar foto's van hoe ik het aantrof toen ik de auto wat opkrikte
scrapping is cool maar dit was echt geen doen meer
dus klein beetje omhoog geschroeft en al het plastic van me banden geschrapt.nu kun je er net een vinger tussen steken.
maar het rijd zo veel fijner.ik kan nu tenminste weer een beetje corneren en gas geven zonder dat ik geluidjes onder me wielkasten hoor
ik vind het alleen maar mooi dat zoiets gebeurd want daar leer je alleen maar weer van.en om uiteindelijk de perfecte stance te creeren moet je een beetje experimenteren.15mm spacers liggen ook nog steeds klaar om gemonteert te worden.
gr maus
mijn stijl is het niet maar alle respect dat je de bonkey style zo doorzet !
Kijk wat er nu afgeschraapt is geeft jou weer de ruimte om zo laag mogelijk te gaan. Ben benieuwd hoe dit er in real life uitziet, volgens mij lijkt mijn mini een suv bij die van jou.