De lampjes zijn achter gewoon op de achterlichten aangesloten, en voor op de stadslichten (bij het knipperlicht). Gewoon met van die dingen die je op een bestaande draad dicht kunt knijpen en een andere draad ernaast die ook het signaal moet krijgen.
Ik vind die carbon bonnet scoop erg mooi staan, vooral omdat het contrasteert met het blauw. Ook mooi dat je geen strepen hebt, dat zou te druk worden.
Ik heb al eens in een situatie gestaan dat ik blij was dat ik die zijverlichting had. Op een parkeerplaats in Frankrijk was een bus aan 't keren/manouvreren in het donker. Ik vertrouwde het niet helemaal en heb toen mijn stadsverlichting aan gezet. De chauffeur kon nu mijn beter zien.
Bij het Duitse www.mp-design.com maar ik durf de prijs niet te vertellen.
Een maand levertijd maar het is exact hetzelfde als het JCW carbon en vervangt de originele ringen.
De ring van de toerenteller zou iets beter mogen passen maar dat zie je alleen als je weet waar je op moet letten, de rest past perfect.
Laatste toevoeging. De MINI Badge uit Amerika, officïeel MINI Accessoire maar hier niet te krijgen. Je kan er allerlei magenetische plaatjes voor krijgen bij MotoringFile. Deze sprak me het meeste aan maar ik heb nog 5 andere voor de komende gelegenheden
Mensen kijken er behoorlijk naar als je rijdt
Ik denk dat ik ze er wel afhaal als ik ergens moet parkeren aan de straat. Hier zit hij trouwens precies goed, bijna geen obstructie voor de koeling.
Grappige dingen! Alleen nu uitkijken dat mensen niet gaan proberen te lezen in hun achteruitkijkspiegel wat er op staat als jij met hoge snelheid aan komt. Anders staat er zo een afdruk in hun bumper