Hallo, toch maar even voorstellen, mijn naam Ron, 48 jaar, 2 grote ( alle 2 in bezit van rijbewijs) kinderen, waarvan de oudste Mini gek is, en er nu dan ook 1 aanschaft heeft.
Ben op het forum beland, door de zoektocht van mijn dochter, en ben er inmiddels ook aardig aan verslingerd, zowel aan de Mini als aan het forum, terwijl ik toch vrij degelijk ben op auto gebied, en meestal kies voor duitse degelijkheid ( VW, Ford, Opel) op dit moment Opel, omdat deze de beste aanbieding had (toen).
Maar we zullen zien, hoe het gaat met de Mini van mijn dochter, en misschien dat ik er zelf ook 1 aanschaf, wie weet.
NaamRon "Misschien Mini"
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!!!
laten we het zo zeggen ... dit is het moment om een keuze te maken .... of je komt nooit meer op het forum, waardoor je je zelf redt en degelijk kan blijven rijden, of je raakt besmet en dan komt die MINI vanzelf!!!
Veel plezier hier op het forum!!!
marss
laten we het zo zeggen ... dit is het moment om een keuze te maken .... of je komt nooit meer op het forum, waardoor je je zelf redt en degelijk kan blijven rijden, of je raakt besmet en dan komt die MINI vanzelf!!!

Veel plezier hier op het forum!!!
marss
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- HansF
- Nieuwsgierig
Bericht
Dag Ron,
Zelf rijden wij ook een Vw Passat en sinds kort ook een Mini Cooper Chili S.
Dit kan ik je echt aanraden !
Hiervoor hadden we als 2de auto een VW Polo, maar dit is echt vele malen BETER !!! Qua uitstraling maar ook absoluut qua rijgedrag ! Heerlijk gewoon !
Gewoon doen dus !
Hans
Zelf rijden wij ook een Vw Passat en sinds kort ook een Mini Cooper Chili S.
Dit kan ik je echt aanraden !
Hiervoor hadden we als 2de auto een VW Polo, maar dit is echt vele malen BETER !!! Qua uitstraling maar ook absoluut qua rijgedrag ! Heerlijk gewoon !
Gewoon doen dus !

Hans
- NaamRon
- One wheel wonder
Bericht
Hallo, bedankt voor het warme welkom.
Ik was al wat actief ( had al een paar PMtjes de deur uit, ik heb overgings van iedereen bericht terug gehad) over het wel en wee van de Mini.
Die Mini komt er wel, ik heb inmiddels mijn Opeltje op speurders gezet, en we zien wel hoever we komen, geen clubman, ik vindt de (gewone) leuker,
maar dat is natuurlijk persoonlijk, en voor de ruimte hoef ik het niet te laten, die ene keer dat er een derde persoon bij moet, heb ik gewoon een achterbank.
Echt haast heb ik niet, er staat vanaf a.s. zaterdag 1 voor de deur !!!
Ik was al wat actief ( had al een paar PMtjes de deur uit, ik heb overgings van iedereen bericht terug gehad) over het wel en wee van de Mini.
Die Mini komt er wel, ik heb inmiddels mijn Opeltje op speurders gezet, en we zien wel hoever we komen, geen clubman, ik vindt de (gewone) leuker,
maar dat is natuurlijk persoonlijk, en voor de ruimte hoef ik het niet te laten, die ene keer dat er een derde persoon bij moet, heb ik gewoon een achterbank.
Echt haast heb ik niet, er staat vanaf a.s. zaterdag 1 voor de deur !!!
Onze sponsors