tijdje geleden grill zwart gespoten.FAILURE
ondanks kunstofprimer begon de verf af te bladderen
heb nu dus weer orginele chrome grill geplaatst.
ben wel in de markt voor een zwarte grill (van een one) of een aero grill voor een R50
dus als je nog iets hebt liggen PM me maar.
Ik denk dat je het beste gewoon bij de dealer kunt bestellen. Heb ik ook gedaan bij mijn vorige Cooper. Kost uit mijn hoofd maar iets van 25 euro boven en onder.
Thanks guys
ik zit alleen nog met een vraagje,
in de installatie handleiding stond dat je het gehele luchtfilterhuis moest verwijderen. heb ik gedaan.
maar over het resonantiehuis (gedeelte dat vast zit aan de grill en carroserie) lees ik niets. het zit nu dus nog steeds onder de motorkap maar heeft geen funtie meer. Heb het met tie-rips vastgezet tegen rammelen.is wel weer handig als misschien OOOIt het oude luchtfilter er weer op moet
maar heeft/hebben jullie het verwijdert ?
gave mods!!dat huis zit er bij mij ook gewoon nog.zit niemand in de weg en kost veel moeite om hem er helemaal af te halen.bovendien zie je er ook niks van.
Ziet er netjes uit.. alleen zou ik hem net zoals op de foto van Dennizg naar beneden plaatsen. (staan bij mij ook nog foto's in mijn topic) vangt hij iets langer koudere lucht. moet je alleen een iets langere luchtslangetje kopen. maar dat ding gaat en leuk geluidje geven.. mis dat wel een beetje..