zei onze Sleuteraar!GreyCooperS schreef: Maar als ie er toch afmoet, gewoon ff je grill losklikken en schroefjes losdraaien...bumper hoeft er niet af hoor

Ik zeg alleen maar wat ze mij in de garage verteld hebben...GreyCooperS schreef:Badgehouder staat coolJessy schreef:Er staat het logo van 50jaar mini op... Maar die badge wordt nog weggehaald. Dacht het even snel er af te kunnen draaien maar blijkbaar moet de hele bumper gedemonteerd worden hiervoor.Shag schreef:Hele mooie mini! Hoop dat je er lang plezier aan zult beleven.
Mag ik vragen wat er op je badge staat?![]()
Maar als ie er toch afmoet, gewoon ff je grill losklikken en schroefjes losdraaien...bumper hoeft er niet af hoor
Je kan eens gaan kijken in mijn gallery !! Daar heb ik enkele fototjes staan !! Mijn topic is al eve gelede geplaatst maar zal hem jouw is doorsturen !!Jessy schreef:Heb je ook een topic? Dan kan ik daar ook eens gaan piepen en dan weet ik op welke mini ik moet letten als ik hier rondrijEllen schreef:Leuke auto !! In de buurt van Maasmechelen !! Dan ga ik je zeker eens tegenkomen
Onze sponsors