marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Ragnar; helaas, te weinig poeder om te rijden!! Had mijn nieuwe boardje bij me, dus had geen zin om rotsen op te zoeken
@ Ries; zo had ik het nog niet bekeken, heb het er toch echt meteen bij terugkomst afgehaald, tering wat een rotzooi!! Kreeg het bijna niet van mijn lak!
marss

@ Ries; zo had ik het nog niet bekeken, heb het er toch echt meteen bij terugkomst afgehaald, tering wat een rotzooi!! Kreeg het bijna niet van mijn lak!
marss
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Black&White
- 4 op een rij!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Denizg; welke buurman?? Blackandwhite?
@ Maarten; zie je mij met een foto-toestel .... helaas worden dit soort als bewijs tegen mij gebruikt
!!
@ BigD; nu al thuis?? Jij loopt daar ook alleen maar mooi te wezen of niet??
@ Jessy; heb hem de dag erna meteen gewassen ... das inmiddels weer 2,5 wk geleden en heb 'um sindsdien niet meer gewassen .... komende vrijdag het strooizout ff onder de MINI uitspuiten ... wassen heeft geen zin
@ BlonT; van mij weet je niet, ik geloof dat B&W zijn mondje voorbij praat!! Volgende week weer boarden???
@ Shopi: heb jij al iets nieuws op het oog??? Ben benieuwd!!
marss
uhh, over 3,5 weekMitchell schreef:haha! En wanneer ga je weer?

@ Denizg; welke buurman?? Blackandwhite?
@ Maarten; zie je mij met een foto-toestel .... helaas worden dit soort als bewijs tegen mij gebruikt

@ BigD; nu al thuis?? Jij loopt daar ook alleen maar mooi te wezen of niet??

@ Jessy; heb hem de dag erna meteen gewassen ... das inmiddels weer 2,5 wk geleden en heb 'um sindsdien niet meer gewassen .... komende vrijdag het strooizout ff onder de MINI uitspuiten ... wassen heeft geen zin

@ BlonT; van mij weet je niet, ik geloof dat B&W zijn mondje voorbij praat!! Volgende week weer boarden???
@ Shopi: heb jij al iets nieuws op het oog??? Ben benieuwd!!
marss
Onze sponsors