Ik meen ook zoiets tussen neus en lippen door te lezen. Dacht al dat ik een berichtje had gemist...
Dus Ries, graag iets meer toelichting, want wij zijn graag goed geïnformeerd.
Inderdaad is er de laatste tijd redelijk wat veranderd bij me ja
Net voor mijn ongeval dus bezig met twee redelijke verbouwingen! en dan een hoogzwangere vriendin. Maar dat was zo'n 3 maanden geleden. Ik ben nog wel aan het revalideren maar ook dat komt wel goed met de tijd. Het autorijden gaat me al weer goed.
Kortom:
De 29e december ben ik weer vader geworden van een zoon "Mika"! Het is een geweldig relaxed manneke en de twins (21 maand) gaan er erg leuk mee om!
Vanwege deze gezinsuitbreiding is onze familycar eerder deze week vervangen door een Peugeot 5008 met een beetje een BMW hart De nieuwe Peugeot 5008 1.6 THP heeft nl een motor die door PSA en BMW is ontwikkeld. Als het wat beter weer is en de auto wat schoner is zal ik eens wat foto's maken en plaatsen in "bevriende rides, je andere ride".
Wat betreft een vervanger voor de MINI die ik dus in de sloot had geparkeerd wordt hier hard aan gewerkt en kan ik al wel zeggen dat ik met een waardige opvolger bezig ben.
Ries,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mika (coole naam). Blijven toch kleine wondertjes... Maar aangezien die kleine wondertjes ook steeds groter worden, is een familycar geen overbodige luxe.
Wel leuk om te lezen dat het MINI-virus nog kriebelt. Benieuwd wat het gaat worden.
Proficiat Ries...allereerst met je zoon....ten tweede met je herstel en ten derde met de Peugeot 5008
Mijn broer heeft zojuist een Peugeot 3008 (iets kleiner dan de 5008 geloof ik, maar een leuke en ruime auto)