Indy Blue R53 aan de beurt...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 dec 2009, 22:04

mushrop schreef:
wall-e schreef:thx guys! zwart staat em idd niet slecht... :mrgreen:
laat ik nou een setje zwarte 18" velgen te koop hebben..... :mrgreen:
en nog hele mooie ook, nog beter dan die 17" die je hebt/had? maar ik heb mijn keuze al gemaakt...bbs vz
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 dec 2009, 22:42

nice shot zo 8) cool ook die witte scoop :lol:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 dec 2009, 23:49

lijkt wel een rijdende foto ;)
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 dec 2009, 10:16

wall-e schreef:
mushrop schreef:
wall-e schreef:thx guys! zwart staat em idd niet slecht... :mrgreen:
laat ik nou een setje zwarte 18" velgen te koop hebben..... :mrgreen:
en nog hele mooie ook, nog beter dan die 17" die je hebt/had? maar ik heb mijn keuze al gemaakt...bbs vz
BBS-en zijn idd ook erg dik.....

Maar mocht je je bedeken.... :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 dec 2009, 17:42

Die BBS'en zijn idd errug mooi! 8)
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2010, 12:11

Zo lampjes van de sidemarker ontvangen, nu de rest nog even regelen bij de dealer, bestel ik meteen even nieuwe air vents want de mijne zijn op.

Hierna wil ik alle mogelijk buitenverlichting vervangen door ledjes en de stickeraars op ons forum even een opdracht geven voor mooie striping :D

Velgen, ja dat is voor meerdere forumleden een moeilijke en ik vermoed voordurende afweging, zet nu in op 18" en een verlaging die nog enigsinds comfortabel is.

Beek kuurtje gaat er ook komen, denk alleen softwarematig. Punt is wel dat ik al tuning zou moeten hebben, kans is groot dat deze is overschreven maar wil het nog even zeker weten. Betreffende tuner beweerd namelijk dat mijn complete ECU vervangen is: http://www.tuning-chip.at/technology.htm. Ik ben contact aan het zoeken met ze maar krijg geen gehoor :evil:

Heb trouwens nog een mijlpaal te melden, ahum van de mini, niet zozeer van mijzelf...500km op 1 tank!....als ik zelf rij is het krap 400 :s maar deze tank is voor de helft gebruikt door mijn pa en mijn vriendin, wat toch wel aangeeft dat zij er zuinig mee omgaan :D (plus winterbanden van 175 dik helpen ook wel een handje)

Omdat de mini even onze enigste auto is leen ik de zeepkist :() (C4 picasso) van mijn vader :icon_top: zo af en toe voornamelijk voor naar de bouwmarkt. Zeer veel ruimte maar het bochtenwerk..... :shock:

Naast de ledjes van ossie nog een pakketje ontvangen en wel het New Mini Performance Manual van Haynes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Top, weten jullie meteen waar eventuele "wijze" opmerkingen van mij vandaan komen.

Voor de Breda gangers vanavond, veel plezier!, is voor mij even te ver met dit weer, see you next time!
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 21:24

Ok Tuner aan de lijn gehad uit Oostenrijk, is gewoon software tuning en geen andere ECU :O , mocht mijn ECU wel opsturen naar em, zou hij eea er weer opzetten, euh even de ECU lospulken, opsturen, niet rijden...no thanks, wordt afspraakje bij Beek binnenkort.. :wink: nu nog even twijfelen of ik meteen die 15% pully neem...
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 21:25

ook een afspraakje gemaakt bij Blont007 voor iets leuks!! :D :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 21:33

Sidemarkers altijd +1 ! :D
Blont + iets nieuws... hmm... badge? :wink:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 21:46

nope geen badge, alhoewel, vind ze best geinig
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2010, 07:53

Gewoon 18" nemen met 3 cm verlaging, dat gaat prima. Je weet me te vinden voor die 18"ers.... Waarom kom je ze niet gewoon een keertje passen, mss vind je ze wel te gek.... Het is maar 20 minuutjes rijden...

Ben benieuwd naar je bestickering, wanneer gaat dat gebeuren? En Beek? Ik ben a.s. vrijdag bij Beek om eindelijk de schroefset onder de Clubman te laten zetten. Ben jij er dan ook toevallig?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2010, 11:18

Beek vrijdag....zou kunnen moet ik wel ff wat regelen...

geen twijfel dat het goed zal staan, maar ja velgen he is en blijft een apart verhaal.

begin maart afspraak met Ida staan 8). De verlaging zou ik eerst even willen voelen, moet maar weer eens een meet komen bij de foodstrip.

Heb zometeen 2 kids te vervoeren (1 van 7 en 1 uitgerekend op 30 januari) dus de ride moet nog een beetje comfortabel zijn, wat zijn jou ervaringen?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2010, 13:37

Schroefset beviel me beter dan alleen veren. Alleen veren was 'ie spijkerhard, met de schroefset wel stug maar niet keihard. Terwijl 'ie nog eens een heel stuk lager was met de schroefset.

Dus ik zou voor een schroefset gaan. Ik ga trouwens vrijdagmiddag naar Beek

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

13 jan 2010, 14:44

mushrop schreef:Ik ga trouwens vrijdagmiddag naar Beek
volgens mij wordt het druk bij Beek deze vrijdag of niet?

Hoe laat is iedereen er zo'n beetje?

Misschien dat ik wel even langs rijd, want ik moet toch naar de dealert vrijdag :)
Wil wel eens even kennis maken bij Beek..
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2010, 16:53

Ik heb om 14.00uur afgesproken, wie komen er nog meer dan?

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”