Het grote iPhone topic!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik blijf op blackra1n.com in een loop zitten als ik op download klik..kom telkens weer op beginscherm uit
Zowel in explorer als Chrome...
???

Zowel in explorer als Chrome...
???
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
vast niet; het is een geweldig spel. Ik heb nog de Red Alert voor Windows thuis die vind ik helemaal top. Alleen geen pc laat staan window hier
Nu heb ik ook een C&C voor apple, maar op een macbook gaat dat niet werken ;-)

Bericht
en het werkt!!!!!
MaVaEe schreef:Voor mensen die net als Coen nog 3.0 of 3.0.1 hebben:
Ga met je iPhone naar: help.benm.at
Enkel even opletten als je Vodafone hebt. Dan moet je zelf een profiel aanmaken met onderstaande instellingen.
APN: live.vodafone.com
User: Vodafone
Pass: Vodafone
(Let op hoofdletter)
en het werkt!!!!!

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Ik wil eigenlijk een autoradio/houder combinatie, waarbij ik navigatie, telefoon en muziek kan gebruiken uit de Iphone.
In mijn auto zit nu een originele radio met cd-speler. Ook zit er een carkit voor een Nokia-toestel in (zou dus makkelijk aan te sluiten moeten zijn?)
Alvast bedankt...
Kun je me zeggen welk type Kenwood radio dit is?MaVaEe schreef:Ik heb een Brodit Passtrough houder voor mn iPhone gekoppeld via USB en BT aan mn Kenwood radio voor zowel muziek, navigatie en handsfree.
Ik wil eigenlijk een autoradio/houder combinatie, waarbij ik navigatie, telefoon en muziek kan gebruiken uit de Iphone.
In mijn auto zit nu een originele radio met cd-speler. Ook zit er een carkit voor een Nokia-toestel in (zou dus makkelijk aan te sluiten moeten zijn?)
Alvast bedankt...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Voor diegene onder ons die geen jailbreak hebben en het forum in de reguliere versie willen zien (in plaats van de mobiele versie) kun je in de appstore de applicatie "UnMobile" krijgen..
...met deze app denkt het forum dat je met een reguliere browser de site bezoekt, en krijg je de normale forum view
Voor diegene onder ons die geen jailbreak hebben en het forum in de reguliere versie willen zien (in plaats van de mobiele versie) kun je in de appstore de applicatie "UnMobile" krijgen..
...met deze app denkt het forum dat je met een reguliere browser de site bezoekt, en krijg je de normale forum view

Onze sponsors