Wow, dik wagenpark!
Pk of 230 moet er wel uit te persen zijn toch?
Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!!! Da's helemaal niet vervelend 2 van die MINI's voor de deur
!
Ik ben benieuwd hoeveel PK's en NM je Works heeft als t'ie bij Beek op de bank gaat. De mijne heeft 213 pk en 320 NM op de rollerbank bij Beek.

Ik ben benieuwd hoeveel PK's en NM je Works heeft als t'ie bij Beek op de bank gaat. De mijne heeft 213 pk en 320 NM op de rollerbank bij Beek.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik denkdat je met Beek tuning rond de 220 uitkomt. Beek IC erbij en je kunt die PK's ook bij warm weer en beetje boenderen ook nog behouden... Lol
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zeker nice, zo'n wagenpark in de straat!
En dan zijn ze ook nog allebei van jou!
geniaal asociaal
als je het doet, doe het dan goed!
En dan zijn ze ook nog allebei van jou!
geniaal asociaal

als je het doet, doe het dan goed!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hele mooie auto's allebei ! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
A.s. vrijdag naar Beek om eindelijk de KW onder de Clubman te laten zetten.
Foto's volgen natuurlijk....
Foto's volgen natuurlijk....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geloof dat Greg met een andere intercooler op 240 pk uitkwam. Staat wel ergens in zijn topic.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx all voor de aardige comments!
Kiezen valt op zich wel mee. De Clubman is van Rosalie (ook wel Clubwife
) en de JCW is van mij
. Als we met ons gezin op stap gaan, gaan we met de Clubman, dus dan rij ik er vaak genoeg in. Verschil tussen beide is groter dan ik van te voren gedacht had.
Wilde eerst de Clubman een Beek kuurtje geven, maar Rosalie vind het zo wel prima, dus dan laat ik dat maar zo (voorlopig
). Ben nog aan het twijfelen of ik de JCW ook door Beek onderhanden laat nemen. Ben erg benieuwd hoeveel pk's er nog uit te halen zijn en of ik dan niet gelijk aan een grotere IC moet. Heb er natuurlijk niks aan als de pk's verdwijnen op het moment dat het straks weer warmer wordt...En een grotere IC vergt ook weer een behoorlijke investering....Gelukkig ben ik binnenkort jarig
Vrijdag komt iig de KW V1 RVS onder de Clubman. Zal dan gelijk informeren voor de tuning van de JCW. Over een dikke 2 weken hoop ik m'n Cobra Evo III set van Coen te ontvangen!
Volgende mod's zitten al in m'n hoofd, maar bewaar ik nog even...
Kiezen valt op zich wel mee. De Clubman is van Rosalie (ook wel Clubwife

Wilde eerst de Clubman een Beek kuurtje geven, maar Rosalie vind het zo wel prima, dus dan laat ik dat maar zo (voorlopig

Vrijdag komt iig de KW V1 RVS onder de Clubman. Zal dan gelijk informeren voor de tuning van de JCW. Over een dikke 2 weken hoop ik m'n Cobra Evo III set van Coen te ontvangen!
Volgende mod's zitten al in m'n hoofd, maar bewaar ik nog even...
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors