Hallo allemaal,
Ik ben Lisette, trotse eigenaar van een Mini Cooper zoals te zien is op mijn website. Sommige van jullie heb ik even op het Retro event gesproken en gezien. Dit lijkt me wel een leuk forum... dus heb ik me ook zojuist aangemeld.
even voorstellen...
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Lisette,
Een heel warm welkom voor jullie!!
Leuk om jullie al een keer gezien en gesproken te hebben.
Moeten we nog maar eens overdoen
Misschien bij de eerstvolgende meet(s) !?
De omloop van de Glazen Stad (Westland)
of een andere spontane meet?

Een heel warm welkom voor jullie!!
Leuk om jullie al een keer gezien en gesproken te hebben.
Moeten we nog maar eens overdoen

Misschien bij de eerstvolgende meet(s) !?
De omloop van de Glazen Stad (Westland)
of een andere spontane meet?

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- lisette
- Enthousiast
Bericht
reactie
Ha luitjes
Bedankt voor het warme welkom.
Berthil, ik heb zeker mooie dingen gezien op het retro event. Ik vind jou getinte ruiten erg mooi..toch maar eens uitzoeken hoe en wat. Nog tips? En ik ben aan het overwegen om race strepen op de motorkap te plakken. Zie er toch ook wel hip uit.
Ben er nog niet helemaal achter wat de glazen omloop precies is, maar als er mini's aanwezig zijn is het vast goed. Dus wie weet tot dan!
Bedankt voor het warme welkom.
Berthil, ik heb zeker mooie dingen gezien op het retro event. Ik vind jou getinte ruiten erg mooi..toch maar eens uitzoeken hoe en wat. Nog tips? En ik ben aan het overwegen om race strepen op de motorkap te plakken. Zie er toch ook wel hip uit.
Ben er nog niet helemaal achter wat de glazen omloop precies is, maar als er mini's aanwezig zijn is het vast goed. Dus wie weet tot dan!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
We willen je MINI zekers nog een keertje goed van onder en van boven begluren, hebben we het gelijk over het tinten van de raampjes.
Omloop van de glazen stad is een MINI rit voor new MINI en zal in regio Westland verreden gaan worden. U bent van harte welkom.
Ciao
Omloop van de glazen stad is een MINI rit voor new MINI en zal in regio Westland verreden gaan worden. U bent van harte welkom.
Ciao
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Haaaaaa Lisette! Beetje late reaktie, maar wij reden zo'n beetje de hele "Omloop van de Glazen Stad" voor of achter jullie aan en hebben zo'n beetje samen de puzzel met foto's opgelost...
Was gezellig...
Wellicht tot de volgende keer!!
Was gezellig...

Wellicht tot de volgende keer!!

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors