Met de Works in Duitsland
FILMPJE AUTOBAHN MET DE WORKS
Topspeed..
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Nee ik heb de 210pk versie. Ik heb er ook wel eens 240 mee gehaald, het is elke keer weer anders, maar wind tegen/mee scheelt natuurlijk heel veel bij de mini.peter schreef:Kaya, jij hebt een 200 pk Works al ik me niet vergis. De fut lijkt er bij +/- 225km/h behoorlijk uit tezijn. Klopt dat?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verschillen zijn toch maar minimaal.
Hans 240 met een GP met spruitstuk maar zonder tuning
Werner 240 met een MCS met MTH spruitstuk en tuning
MiniJCW 240 met een standaard MCS Works
Ik verwacht dat MCSC met spruitstuk en wellicht software tuning ook tegen de 240 zal lopen op een langere afstand.
Ben benieuwd wat Hans' GP gaat doen als ie de software van Hein er op heeft.
Hans 240 met een GP met spruitstuk maar zonder tuning
Werner 240 met een MCS met MTH spruitstuk en tuning
MiniJCW 240 met een standaard MCS Works
Ik verwacht dat MCSC met spruitstuk en wellicht software tuning ook tegen de 240 zal lopen op een langere afstand.
Ben benieuwd wat Hans' GP gaat doen als ie de software van Hein er op heeft.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, Ik ook!
daarna kunnen een meet organiseren in duitsland.. misschien wel een keer leuk net als dit: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=1801
Op een zondagochtend vroeg want de Mini's hebben de ruimte nodig..

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Rimshot
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn top snelheid was tijdens het sporten tegen een zafira OPC met +/- 250 pk na tuning, topic staat hier ook nog ergens op het forum.
Heb toen net van hem gewonnen, maar op een langere afstand zou hij op mij inlopen, maar gelukkig kwam er een bocht aan. Was op de A16 bij Rozenburg. 235 km/u met standaard cooper S (alleen open lucht filter) op teller
Groet Rimshot
Heb toen net van hem gewonnen, maar op een langere afstand zou hij op mij inlopen, maar gelukkig kwam er een bocht aan. Was op de A16 bij Rozenburg. 235 km/u met standaard cooper S (alleen open lucht filter) op teller
Groet Rimshot

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Moet het uiteraard wel droog zijn...
iDD
Dat lijkt me heel erg leuk! Ik probeer dan wel de spiegel reflex camera mee te krijgen! Dit zou ik veel liever doen dan de ring of zandvoort zelfs (raar maar waar)Hans schreef:Ja, Ik ook!daarna kunnen een meet organiseren in duitsland.. misschien wel een keer leuk net als dit: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=1801
Moet het uiteraard wel droog zijn...
iDD
Onze sponsors