HansF 2x setje 18 inch, pgn 7, kentekensticker pgn 8
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wil geen roet in het eten gooien, maar bij de Aerobumpers zitten de spatbordranden vast aan de bumper in tegenstelling tot een normale Cooper/S bumper....
Zoals ik kan zien zitten er geen uitsparingen in de randen bij jou MINI, en moet je dus de bumpers gaan vervangen voor een setje MET uitsparingen.... Lijkt me iets duurder
Of je moet goed overweg kunnen met een dremel
Zoals ik kan zien zitten er geen uitsparingen in de randen bij jou MINI, en moet je dus de bumpers gaan vervangen voor een setje MET uitsparingen.... Lijkt me iets duurder

Of je moet goed overweg kunnen met een dremel

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uitlaat kan je ook doen bij Beek. Je kunt daar gewoon wachten (en meelunchen...)..
Beste kun je even contact met ze opnemen www.minispeed.nl
Beste kun je even contact met ze opnemen www.minispeed.nl
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je Beek belt moet je maar vragen naar een adresje in de buurt. Tunen doen ze ook op afstand: software en internet. Mij hebben ze al verwezen omdat het gewoon een p-eind is.
Mss dat er weer een Milltek groupbuy komt; ik las het ergens
Lampjes vervangen! SilverVision in je knippers in de voorbumper bijvoorbeeld of aan de LED-lampjes. Voor in de stadslichten vind ik voor de R53 van Philips mooier dan Pilot: minder blauw licht alleen het lampje is echt blauw maar ja van Pilot is ie geel. Ik had laatst Pilots in trouwens, nog niet toe gekomen om ze te verwisselen (heb beide).
Handig als je niet weet welk lampje waar moet:
[web]http://www.pal-guide.com/philips/search ... 72%20&t=-3[/web]
Mss dat er weer een Milltek groupbuy komt; ik las het ergens

Lampjes vervangen! SilverVision in je knippers in de voorbumper bijvoorbeeld of aan de LED-lampjes. Voor in de stadslichten vind ik voor de R53 van Philips mooier dan Pilot: minder blauw licht alleen het lampje is echt blauw maar ja van Pilot is ie geel. Ik had laatst Pilots in trouwens, nog niet toe gekomen om ze te verwisselen (heb beide).
Handig als je niet weet welk lampje waar moet:
[web]http://www.pal-guide.com/philips/search ... 72%20&t=-3[/web]
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ben nog niet geslaagd
had die naam al lang herkendHansF schreef:Klinkt goed !
Doen ze die uitlaat ook in Beek ?
Klaar terwijl je wacht ? woon nml niet echt in de buurt van Beektuning...
Ben je al geslaagd Speedy ? heb ook met je gemaild over je prachtige R53...![]()
Grtz HansF

- HansF
- Nieuwsgierig
Bericht
Mushrop, goede service dus bij Beektuning ?
On a mission gaat mij echt te ver , Door !
Kan met niet herinneren, wat voor lampjes je Mini had, toen je bij me was laatst voor de spiegelkapjes...
Heb net een zonnenscherm geplaatst voor de achterruit... Zijruitjes waren al voorzien van deze schermpjes. Ziet er n stuk beter uit, en je hebt minder doorkijk, wat ik erg storend vond !
Suc6 bij je zoektocht Speedy !
Grtz HansF
On a mission gaat mij echt te ver , Door !
Kan met niet herinneren, wat voor lampjes je Mini had, toen je bij me was laatst voor de spiegelkapjes...
Heb net een zonnenscherm geplaatst voor de achterruit... Zijruitjes waren al voorzien van deze schermpjes. Ziet er n stuk beter uit, en je hebt minder doorkijk, wat ik erg storend vond !

Suc6 bij je zoektocht Speedy !
Grtz HansF

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede service, veel keuze en eerlijk advies. En het zijn gewoon topgozers
Ik ben er erg over te spreken. A.s. vrijdag ga ik weer naar Klaas en z'n vrienden voor een KW schroefset voor onder de Clubman.HansF schreef:Mushrop, goede service dus bij Beektuning ?
Goede service, veel keuze en eerlijk advies. En het zijn gewoon topgozers

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors