Dit is niet leuk zeg :S
Het zal wel allemaal gemaakt worden natuurlijk, maar het is altijd die miserie natuurlijk.
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sterkte Greg!
Zo stond hij vrijdag nog mooi te blinken en zo ligt hij aan diggelen!
Sterkte ermee!
En Let op jezelf jongen
Zo stond hij vrijdag nog mooi te blinken en zo ligt hij aan diggelen!
Sterkte ermee!
En Let op jezelf jongen

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt allemaal voor de steun!
Materiele schade is inderdaad *t maar daar valt niets aan te doen, kan hersteld worden natuurlijk (zo erg is het denk ik niet)...
Is gewoon kl$te om door een ander zijn auto weer een tijd kwijt te zijn voor herstelling ed...
De koffer ga ik niet proberen openen, want dan krijg ik hem mss niet meer dicht... Nu ik er nog mee kan rijden rijd ik liever zo lang mogelijk nog rond tot herstelling...
Verder toch wat last van de nek/rug, straks eens langs de huisdokter.
Geen idee eigenlijk hoe snel die bus reed... ik stond volgens mij stil, en het was een harde knal en kan me herinneren toch een redelijke schok te hebben gehad... magoed so be it... lag trouwens niet aan gladheid ed want was gewoon nat wegdek.
G.
Materiele schade is inderdaad *t maar daar valt niets aan te doen, kan hersteld worden natuurlijk (zo erg is het denk ik niet)...
Is gewoon kl$te om door een ander zijn auto weer een tijd kwijt te zijn voor herstelling ed...
De koffer ga ik niet proberen openen, want dan krijg ik hem mss niet meer dicht... Nu ik er nog mee kan rijden rijd ik liever zo lang mogelijk nog rond tot herstelling...
Verder toch wat last van de nek/rug, straks eens langs de huisdokter.
Geen idee eigenlijk hoe snel die bus reed... ik stond volgens mij stil, en het was een harde knal en kan me herinneren toch een redelijke schok te hebben gehad... magoed so be it... lag trouwens niet aan gladheid ed want was gewoon nat wegdek.
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors