G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Oh, bah.. Gatverdamme..Balen.. Nou hopen op snel herstel, zowel voor je MINI als voor je nek...
- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
veel sterkte Greg !! ik krijg het ook altijd benauwd als ik die bus chaufeurs zie rijden.. veel ervan denken dat de " king off the road " zijn en daar wordt ik echt pist van !! let op met je nek en rug !
gelukkig heb je enkel blikschade en zelfs niets ernstigs op eerste zicht natuurlijk !!
gelukkig heb je enkel blikschade en zelfs niets ernstigs op eerste zicht natuurlijk !!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt allemaal!
Ik ben zelf terug ok nu, geen last meer, wel bij de dokter geweest voor als er ooit iets moest terugkomen, dat ik een poot heb om op te staan :-)
Verder komt de expert morgen, en dan zal de schade hersteld worden.
PS het is nu autosalon de komende weken, dus liefst geen pm's sturen om allerhande stukken op te zoeken enzo, want daar heb ik geen tijd voor!
Als je geduld hebt dan stuur ik ze later wel als ik tijd heb
thx!
G.

Ik ben zelf terug ok nu, geen last meer, wel bij de dokter geweest voor als er ooit iets moest terugkomen, dat ik een poot heb om op te staan :-)
Verder komt de expert morgen, en dan zal de schade hersteld worden.
PS het is nu autosalon de komende weken, dus liefst geen pm's sturen om allerhande stukken op te zoeken enzo, want daar heb ik geen tijd voor!
Als je geduld hebt dan stuur ik ze later wel als ik tijd heb

G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey! Even uit het stof halen...
Willem is back! Helemaal hersteld in ere! lol...
Nu wel zonder challenge diff vermits deze van eigenaar veranderd is...
Nog twee weekjes en dan zal het voorgoed voorbij zijn want dan ga ik boarden en nadien naar Canada en dan is de Beemer er!

Willem is back! Helemaal hersteld in ere! lol...

Nu wel zonder challenge diff vermits deze van eigenaar veranderd is...
Nog twee weekjes en dan zal het voorgoed voorbij zijn want dan ga ik boarden en nadien naar Canada en dan is de Beemer er!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...hoop dat ie binnen de club blijft of igg bij een liefhebber terecht komt...is toch wel een van de dikste op het forum...
Wel mooi dat je beamer er binnenkort is

Wel mooi dat je beamer er binnenkort is

Onze sponsors