Ik ben nog aan't twijfelen tussen een R56 en R55 (zie dit topic)
De R55 is ook een prachtige Mini, maar hetgene wat ik het minst mooi vind is dat meestal de C-stijl in een afwijkende kleur is. Ik zag bij de R55 die Coendek te koop heeft staan, dat hij de C-stijl in dezelfde kleur als de carrosserie heeft. En dat maakt de R55, naar mijn mening, veel mooier.
Kan iemand mij vertellen:
1. wat het kost om achteraf de C-stijl in dezelfde kleur te krijgen?
2. In zijn topic zie ik dat het af-fabriek €400 kost om de achterpanelen mee te kleuren. Weet iemand of dit alleen het gedeelte is bij de achterlichten, of dat het ook de C-stijl betreft.
3. Daarnaast moet volgens mij nog de bumper "gedaan" worden. Is er nog iets dat ik over het hoofd heb gezien?
R55 C-stijl/achterpaneel/bumper > in carrosserie kleur
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
kosten zijn aanzienlijk als je het laat doen.
reflectoren moeten eraf, alle panelen moeten eraf.. de achterbumper moet eraf.
maar dit is als je het achteraf laat doen... af-fabriek weet ik het niet.
demonteren is 1.5-2uur werk en dan schuren spuiten en weer monteren..
groeten
Coen
ps. prijzen verschillen nogal per spuiter...
Coen
reflectoren moeten eraf, alle panelen moeten eraf.. de achterbumper moet eraf.
maar dit is als je het achteraf laat doen... af-fabriek weet ik het niet.
demonteren is 1.5-2uur werk en dan schuren spuiten en weer monteren..
groeten
Coen
ps. prijzen verschillen nogal per spuiter...

Coen
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Thnx for the info, Coen.
Is zeker toch wel een duur grapje. Kun je bij nader inzien toch beter in iets anders steken... Maar toen ik eenmaal jouw R55 zag, wil ik toch heeel graag zo'n R55 als ik een R55 neem, snappie
Is zeker toch wel een duur grapje. Kun je bij nader inzien toch beter in iets anders steken... Maar toen ik eenmaal jouw R55 zag, wil ik toch heeel graag zo'n R55 als ik een R55 neem, snappie

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
ik heb ook gekeken naar mogelijkheden om de c-stijl in kleur te laten spuiten. Ik meen dat je nu de zwarte versie ook met zwarte c-stijl en hetzelfde met zilver maar dat moet je even in de configurator bekijken. ook is het in sommige kleurcombi'naties niet zo ' aanwezig' .Ik moet eerlijk zeggen dat die andere kleur c stijl ook went, het hoort bij het ontwerp. Je kunt natuurlijk altijd later de c-stijlen later spuiten !
Onze sponsors