FF voorstellen: (waarschijnlijk) toekomstige Mini Rijder

Stel je hier even voor.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 19:36

Welkom Jeffrey,

Volg je hart en ga snel een proefrit maken !!!!! :P
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

12 jan 2010, 19:43

Ondanks dat de aanschaf nog wel een paar maandjes op zich zal laten wachten (enerzijds, omdat we nog geen keuze hebben gemaakt, anderzijds omdat we nog wat moeten sparen), gaan mijn vrouw en ik vrijdag wel ff langs de Mini dealer. :)
Proefrit zal er wel niet in zitten...
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 20:19

Kijk maar uit, als je eenmaal het mini-virus oploopt dan wil je die mini ASAP voor je huis hebben !!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 21:03

1 ritje in m'n JCW.. :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

29 jan 2010, 16:22

De knoop is doorgehakt: geen R56, maar een R55 Cooper S zal het worden (bedankt Smetje, Coendek en Jbcola voor jullie inspiratie! Heb met heel veel plezier jullie "Show your ride" topics gelezen, en ben nu overtuigd van hoe mooi een R55 is).

Verder eisen:
- zwart dak en zwarte C-stijlen
- Kleuren: Midnight Black, Sparkling Silver, Dark Silver of Hot Chocolate (wellicht worden BRG en PW ook nog toegevoegd aan dit lijstje. Deze kleuren moeten me nog overtuigen).
- Liefst zo vol mogelijk (PDC, Pano, Alarm, Leer en Nav) 8)

Toch lastig om ééntje te vinden die aan de bovenstaande eisen voldoen en binnen mijn budget passen.... :roll: Heel veel R55's in Lightning Blue, maar die kleur vind ik persoonlijk niet zo mooi als de andere.

Mijn zoektocht gaat verder... :P
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2010, 17:11

Ik zou voor een PW gaan:

Afbeelding

Ik heb ook even moeten zoeken en liep er uiteindelijk per toeval tegenaan bij de dealer om de hoek.. :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

29 jan 2010, 17:46

thewongandonly schreef:De knoop is doorgehakt: geen R56, maar een R55 Cooper S zal het worden (bedankt Smetje, Coendek en Jbcola voor jullie inspiratie! Heb met heel veel plezier jullie "Show your ride" topics gelezen, en ben nu overtuigd van hoe mooi een R55 is).

Verder eisen:
- zwart dak en zwarte C-stijlen
- Kleuren: Midnight Black, Sparkling Silver, Dark Silver of Hot Chocolate (wellicht worden BRG en PW ook nog toegevoegd aan dit lijstje. Deze kleuren moeten me nog overtuigen).
- Liefst zo vol mogelijk (PDC, Pano, Alarm, Leer en Nav) 8)

Toch lastig om ééntje te vinden die aan de bovenstaande eisen voldoen en binnen mijn budget passen.... :roll: Heel veel R55's in Lightning Blue, maar die kleur vind ik persoonlijk niet zo mooi als de andere.

Mijn zoektocht gaat verder... :P
Coen(dek) heeft nog een heele mooie Choco tofee staan, voor inmiddels echt belachelijk weinig centen 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

29 jan 2010, 17:50

Ik wil graag een S, maar als ik een Cooper wilde dat had ik er momenteel al één (lees: dan had ik cker die gehaald :wink: )

Terug naar “Who are U?”