haha...right...in dat laatste geval gewoon voor de BBS'en gaan, de BTW terugvragen en genieten maar...
...want ze zijn wel uber dik!!
Neem je vrijdag trouwens nog lampies voor me mee?
Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De BBS LM's zijn besteld
(de échte deze keer!)
8.5 voor, 9.5 achter...

Nu nog banden zoeken... Dacht eerst aan runflat maar dat wil ik mijn velgen niet aandoen... als ik dan weer in een put rij gaat hij teveel moeten opvangen... dus dan maar gewone banden, kost ook minder, gaat me al genoeg kosten aan rubber met de km's die ik doe!
Bandenmaten:
235-35/19 voor
265-30/19 achter
Ben nog aant twijfelen...
Falken FK-452S --> voorkeur!
Toyo T1R
Bridgestone Potenza
Michelin Pilot Sport PS2 (erg duur...)
Pirelli Pzero Rosso of Nero
Suggesties?

8.5 voor, 9.5 achter...

Nu nog banden zoeken... Dacht eerst aan runflat maar dat wil ik mijn velgen niet aandoen... als ik dan weer in een put rij gaat hij teveel moeten opvangen... dus dan maar gewone banden, kost ook minder, gaat me al genoeg kosten aan rubber met de km's die ik doe!

Bandenmaten:
235-35/19 voor
265-30/19 achter
Ben nog aant twijfelen...
Falken FK-452S --> voorkeur!
Toyo T1R
Bridgestone Potenza
Michelin Pilot Sport PS2 (erg duur...)
Pirelli Pzero Rosso of Nero
Suggesties?
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kzal morgen de fotos eens opt forum zetten
Ni dat ik gierig wil gaan doen... zou nogal stom zijn op een kerstboom zoals die van mij maar toch...
Ja idd dat was wel dik maar een paar inch te klein op die 3 reeksjbcola schreef:Wat vond je van die Alpine's Greg die op het salon stonden?? Dikke velgen!!

Ja idd is ook een vette band maar $ :d is nog meer dan de PS2 wss...ricktolboom schreef:zou ook naar michelin pilot sport cup kijken
Ni dat ik gierig wil gaan doen... zou nogal stom zijn op een kerstboom zoals die van mij maar toch...

- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je het toch al echt goed aan het doen bent moet je het ook afmaken he...GregBem schreef: Ja idd is ook een vette band maar $ :d is nog meer dan de PS2 wss...
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ge hier kijkt dan scoren ze alleen op noise en treadware beter! wat dat laatste ook wilt zeggen...
Kmoet er ook in de regen mee rijden e! Ik rij 50000km/j!
Michelin
http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... +Sport+Cup
Falken
http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... 28-195-905
Is volgens mij gewoon stukje weggegooid geld als ze het dubbel kosten...ricktolboom schreef:als je het toch al echt goed aan het doen bent moet je het ook afmaken he...GregBem schreef: Ja idd is ook een vette band maar $ :d is nog meer dan de PS2 wss...
Als ge hier kijkt dan scoren ze alleen op noise en treadware beter! wat dat laatste ook wilt zeggen...

Kmoet er ook in de regen mee rijden e! Ik rij 50000km/j!
Michelin
http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... +Sport+Cup
Falken
http://www.1010tires.com/tire.asp?tireb ... 28-195-905
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dacht al wel zoietsGeoBem007 schreef:Bro, treadware is slijt

Onze sponsors