Succes man!
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Is n dikke fiets die Blauwe...hopen dat het voor die ander niet doorgaat en jij een mooie deal kunt maken
Succes man!
Succes man!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Geer,
goed nieuws allemaal .... ik schrok even van "het verzekeringsgeld" dacht dat ik wat gemist had ... gelukkig is de MINI nog helemaal heel!!
Succes met de zoektocht!! Die IB is idd wel een goed basis, maar ik geloof dat ik toch voor de BRG qua leeftijd dan ... tsja, wat is wijsheid!! Allebei dikke bakken!!
marss
goed nieuws allemaal .... ik schrok even van "het verzekeringsgeld" dacht dat ik wat gemist had ... gelukkig is de MINI nog helemaal heel!!
Succes met de zoektocht!! Die IB is idd wel een goed basis, maar ik geloof dat ik toch voor de BRG qua leeftijd dan ... tsja, wat is wijsheid!! Allebei dikke bakken!!
marss
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
je hebt een stuk gemist...JorisD schreef:Heb ik nou een stuk gemist of ben ik gewoon gek, die blauwe (Indy Blue) is toch helemaal geen R56?![]()
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks voor de berichtjes , gedachtes , mee duimen enz. enz.
@ marss - Tsja dude wat is wijsheid , hahaha het wordt er voor mij allemaal niet makelijker op ..
Maarja dat heb ik zelf gedaan , en misschien is de beslissing straks voor mij al gemaakt ..
Of ik kom ineens met heel iets anders aan zetten ..
1 ding staat vast binnen 1 week moet tie er staan
...
Gr Geer
@ marss - Tsja dude wat is wijsheid , hahaha het wordt er voor mij allemaal niet makelijker op ..
Maarja dat heb ik zelf gedaan , en misschien is de beslissing straks voor mij al gemaakt ..
Of ik kom ineens met heel iets anders aan zetten ..
1 ding staat vast binnen 1 week moet tie er staan
Gr Geer
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Beide erg mooi! Voor die blauwe kleur!
Als die groene nu blauw was, dan was de keus niet moeilijk!!!
Succes man! Ik zou rustig zoeken en wachten tot je de perfecte hebt gevonden, en dat kan best lastig zijn
:
Succes man! Ik zou rustig zoeken en wachten tot je de perfecte hebt gevonden, en dat kan best lastig zijn
inim schreef:En ik vindt die kleuren combi indy blue/ indy blue echt dope !!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Niet alleen naar de leeftijd kijken maar ook naar de looks en wat je er nog mee wilt gaan doen.
Als je de BRG wilt houden zoals die nu is moet je die nemen.
Als je nog wat wil gaan verbouwen qua looks (aero kit, driespaaks JCW stuur, JCW stoelen) en motorisch (Beek kuurtje) zou ik de IB nemen als dat meer je smaak is.
Als je nog wat wil gaan verbouwen qua looks (aero kit, driespaaks JCW stuur, JCW stoelen) en motorisch (Beek kuurtje) zou ik de IB nemen als dat meer je smaak is.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor mij is het bouwjaar ook minder spannend , looks maar zeker ook de km-stand vindt ik veel belangrijker ..
Wijze woorden Berthil ..Berthil schreef:Niet alleen naar de leeftijd kijken maar ook naar de looks en wat je er nog mee wilt gaan doen.
Voor mij is het bouwjaar ook minder spannend , looks maar zeker ook de km-stand vindt ik veel belangrijker ..
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
KM stand is zeker belangrijk maar wat dat betreft maakt pre-facelift of facelift eigenlijk niet zo veel uit.
Bij 75.000/100.000 zijn de voorste ophangrubbers en eventueel de aandrijfassen versleten (afhankelijk van de rijstijl van de vorige eigenaar) en dat zijn de hoogste kosten. Dat is iets om rekening mee te houden bij een aankoop van een S met 75.000 km op de teller.
Bij 75.000/100.000 zijn de voorste ophangrubbers en eventueel de aandrijfassen versleten (afhankelijk van de rijstijl van de vorige eigenaar) en dat zijn de hoogste kosten. Dat is iets om rekening mee te houden bij een aankoop van een S met 75.000 km op de teller.
Onze sponsors