Topspeed..
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ach, als we met alleen maar MINI's gaan dan kan je het nog een beetje competatief houden. Eens kijken of die aerobumpers ook echt zo aero zijn
iDD

iDD
- horn
- Be Mini
Bericht
oke, komende zondag uur of 10 kopje koffie bij Van de Valk in Cuyk. Daarna bij Goch de grens over - 6 baans blazen richting Kamp Linfort, daarna ri Oberhausene en terug ri Arnhem...
Dan heb je je auto wel uitgelaten hoor.
Iemand voor?
PS Rimshot - hield jij die Zafira OPC bij? Heb ooit ri Lelystad zon blauw ding op de bumper van mijn 911 gehad. Vol weggeaccelereerd maar de binnenspiegel bleef redelijk blauw... Liep wel iets weg, maar niet veel. En daar mijn 911 toch echt sneller was dan mijn MCSC, ben ik benieuwd hoe jouw race met die Zafira was.
Iemand voor?

PS Rimshot - hield jij die Zafira OPC bij? Heb ooit ri Lelystad zon blauw ding op de bumper van mijn 911 gehad. Vol weggeaccelereerd maar de binnenspiegel bleef redelijk blauw... Liep wel iets weg, maar niet veel. En daar mijn 911 toch echt sneller was dan mijn MCSC, ben ik benieuwd hoe jouw race met die Zafira was.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maaij, Henk en ik wonen vlakbij Duitsland, we weten onze grens wel...
Een musthave "Favorieten" ("Bladwijzers" Firefox-gebruikers) is de volgende site:

Maaij, Henk en ik wonen vlakbij Duitsland, we weten onze grens wel...
Een musthave "Favorieten" ("Bladwijzers" Firefox-gebruikers) is de volgende site:

Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 04 okt 2006, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Wacht er nog even een paar weken mee.horn schreef:oke, komende zondag uur of 10 kopje koffie bij Van de Valk in Cuyk. Daarna bij Goch de grens over - 6 baans blazen richting Kamp Linfort, daarna ri Oberhausene en terug ri Arnhem...
Iemand voor?![]()
![]()
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb GPS op mijn navigatie, daar gaf hij 262 km/u aan nadat ik NOS had gebruikt, maar mijn top zonder nos ligt op 242 km/u.Maaij schreef:Gaaf zeg. Volgende keer even een GPS meenemenbadkarma schreef:Teller tegen het einde op de autobahn in Duitsland terugkomend vanuit Dortmund (met een Porsche Cayenne achter mij) gemaakt met mij telefoon
![]()
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
Onze sponsors