Eindelijk de auto terug, nu alweer een beschadingen!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 okt 2006, 08:47

Mini Poeper schreef:Ha ha ha ik rij momenteel een nieuwe 318d :D
Meestal krijg ik een 1-serie mee.

Balen van die schade aan je motorkap...
Ja, waarschijnlijk ook naar de dealer gebracht. ;) Dan is het wat anders. Volgende keer maar doen. Had echter geen hoop dat bert story mij een gratis leenauto gaf. Nu had ik er graag voor betaald. zo zie je maar, goedkoop is niet altijd goed genoeg. Niet even ruilen? Rijdt echt perfect hoor zo'n Agila :() kan je even testen. Ga de beste car zo even testen op de ring. Zag dat het een perfect parcours is voor deze topcar. Ben benieuwd wat ie doet op de Coolwall....
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Nederland

04 okt 2006, 13:06

Valt nog wel mee. Het wordt pas echt slecht als je een Citroen meekrijgt. Vooral zo'n 'meteen van de weg aframmen' BX kleur wit in Soleil uitvoering :''O
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 okt 2006, 14:11

Net even naar Care geweest.Het gebakje teruggegeven.... ze stonden te kijken of ik wel lekker was :O de auto terugbrengen terwijl je die nog twee 'mag' gebruiken. Tevens om even te kijken of de auto al wat verf op de kap had.... Wat een teleurstelling. Buiten het feit dat de auto pas vrijdag klaar is....

De schok.... (doe wel even een oog dicht, kan pijnlijk zijn!!!)

Afbeelding
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

04 okt 2006, 14:36

:'( :'( :'( :'( :'( TRAUMATISCH

en het slachtoffer ( :wink: begrijp me goed de fiester dus). Is die ook zo gedeukt en afgeschuurd?
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 okt 2006, 15:40

Daar gaat het slecht mee. Hoop dat het vrijdag opeens weer héél goed gaat. Intussen blijf ik de adressen wel gewoon afgaan. :D Niet met de fiets hoor. Nouja, deze fiets dan. Afbeelding
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast

05 okt 2006, 08:54

Tjeemig ... :shock:
Afbeelding

Was een nieuwe motorkap niet voordeliger? :roll: (en sneller)
Afbeelding
Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai! 8)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

05 okt 2006, 09:19

Zo wil ik mijn MINI niet zien :shock:
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 okt 2006, 09:27

Oz-i schreef:Tjeemig ... :shock:
Afbeelding

Was een nieuwe motorkap niet voordeliger? :roll: (en sneller)
Sommige verzekeringen hebben van die heerlijke regeltjes dat zaken zoveel mogelijk hersteld moeten worden of van schadeauto's ofzo moet worden gehaald om zo gerecycled te worden. Mijn vorige auto heeft 3 weken bij de schadehersteller gestaan omdat ze steeds de verkeerde voorbumper kregen van de slopers/demontagebedrijven. Hierna moest deze nog gespoten worden en gemonteerd. Maar de verzekering betaald liever op deze dure maar milieu vriendelijke manier dan even een nieuwe bestellen :?
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 09:31

@Maaij: De schok was/is ook groot, als je eerst je auto weer ziet blinken en dan opeens die ravage ziet.

Heb idd nog wel de vraag gesteld of ze niet beter een nieuwe motorkap konden kopen, maar ze vertelde me dat dit een makkie voor ze was en het beter zou zijn prijs/werkzaamheden verhouden, om het te herstellen.

Het is wel jammer dat ze na de komst van de exper niet met me in overleg zijn getreden. Op deze manier zouden we wel een win-win situatie kunnen fixen. Ik een nieuwe motorkap en cash back :D, zij sneller de auto gemaakt met minder werkzaamheden. Echter zijn ze hier niet zo van het overleg. Lijkt er meer op dat ik voor hun werk. Gisteren de leenauto teruggebracht, die ze vervolgens wel boeken. Maar niemand die me even naar huis kon brengen, geen vervangende auto. En de beloofde fiets (neem of een leenauto of krijg een fiets, hun slogan) stond daar alleen als reclame, en kon ik dus niet meenemen.

Nog een dagje.....

Zo maar even iemand naar het vliegveld brengen en zijn mini wat daagjes lenen :p (je kan het nog net lezen erik :D)
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

05 okt 2006, 09:37

ik weet niet wat een motorkap daar kost maar hier kost een nieuwe 's' motorkap 350 € in de grondlak af fabriek, dat laatste ben ik wel niet 100% zeker van maar dacht het wel

dus een cooper motorkap is nog goedkoper hé, denk iets van een 300 €

veel succes alvast, hopelijk staat hij snel weer netjes en mooi te blinken :) en kan je weer lekker :rijden
Cooper Checkmate
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 12:05

Dave C schreef:ik weet niet wat een motorkap daar kost maar hier kost een nieuwe 's' motorkap 350 € in de grondlak af fabriek, dat laatste ben ik wel niet 100% zeker van maar dacht het wel
af-fabriek = kaal

kost hier ongeveer hetzelfde, reken daar 300 voor spuiten bij.
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

05 okt 2006, 14:39

idd :) , zoals ik al zij niet 100 % zeker van :? , tja en 300 € spuitwerk is ook niet niks :?

grtz :)
Cooper Checkmate
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 15:02

Ja, ze zetten m mooi in de poets, dat is een mooie bijkomstigheid. Verder is het maar vervelen tot het telefoontje daar is. Vandaag gaat het waarschijnlijk dus niet lukken. Zoals ik dacht, ze hebben nog geen contact opgenomen. Helaas..... Vanavond maar naar de kroeg. (vanmiddag nog even in de mini van erik gereden, wel met uiterste zorg naar huis gereden vanaf Eindhoven. Natuurlijk wel op de linker weghelft, maar doch met redelijke zorgvuldigheid. )
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 18:12

Heb de mini weer terug. Wat een opluchting :D

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Raymond op 05 okt 2006, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 18:13

Weer helemaal op en top :D

Kan je weer gaan genieten :wink:

Terug naar “MINI-talk”