Topspeed..
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klopt, schreef 'ie al eens een keer ergens op het forum.kwiebje schreef:Berry heeft alleen een NOS sticker op zijn auto dacht ik. Verder geen installatie meen ik in zijn auto...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD..... Nitrous of Nitrous Oxide of gewoon Stikstof zuurstof hoe kom je daar in godsnaam mee door de APK?!
2 patat met en een broodje frikadel?Hans schreef:oke oke.. 19-november dan!! nog meer mensen wensen..?
iDD..... Nitrous of Nitrous Oxide of gewoon Stikstof zuurstof hoe kom je daar in godsnaam mee door de APK?!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
2 patat met en een broodje frikadel?Hans schreef:oke oke.. 19-november dan!! nog meer mensen wensen..?
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Oh trouwens, apk is geen probleem. Ik kan met 1 beugeltje en een schroef los te draaien de gehele fles eruit halen want die heb ik gemonteerd op een plaat in de achterbak. Bovendien is mijn keuringsstation vrij flexibel in dat soort dingen.
Zie mijn gallerij voor meer pics, oa.
Uhm met Autoenginuity zonder NOS (lachgas dus maar ik kan ook stikstof gebruiken omdat het op de intercooler gespoten wordt) 238pk. Met lachgas ongeveer 20pk erbij maar hier moet ik nog een exacte dyno van maken.Miniboard schreef:Ha Tom,badkarma schreef:Ik heb GPS op mijn navigatie, daar gaf hij 262 km/u aan nadat ik NOS had gebruikt, maar mijn top zonder nos ligt op 242 km/u.
262 met NOS. Hoeveel peekaatjes moeten dat wel niet zijn of was het bergaf
.
Oh trouwens, apk is geen probleem. Ik kan met 1 beugeltje en een schroef los te draaien de gehele fles eruit halen want die heb ik gemonteerd op een plaat in de achterbak. Bovendien is mijn keuringsstation vrij flexibel in dat soort dingen.
Zie mijn gallerij voor meer pics, oa.

Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors