Meer geluid
- steunebrink
- 4 op een rij!
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Welke?, der zijn der 2 toch?
Werkt wel ja, heb ik met m'n motor ook wel is gedaan...
luchtfilter geeft alleen een ander aanzuiggeluid, doet niks met de uitlaat....
Werkt wel ja, heb ik met m'n motor ook wel is gedaan...
luchtfilter geeft alleen een ander aanzuiggeluid, doet niks met de uitlaat....
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
tis maar net welk geluid je zoekt. Wil je hem lekker laten janken dan moet je een open luchtfilter erin zetten. Wil je liever zwaar brommen dan idd een andere uitlaat oid.
iDD
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Wat ik met m'n eigen auto heb gedaan is een tussendemper vervangen door een dummiepijp zonder demper, kan dit bij een S ook?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
De mijne huilt totaal niet hoor en heb ook een open-air-filter van Pipercross. Geeft eerder een diep geluid en in combi met de S-uitlaat nog dieper
Misschien dat het bij de S anders is?!
iDarkDesign schreef:tis maar net welk geluid je zoekt. Wil je hem lekker laten janken dan moet je een open luchtfilter erin zetten. Wil je liever zwaar brommen dan idd een andere uitlaat oid.
iDD
De mijne huilt totaal niet hoor en heb ook een open-air-filter van Pipercross. Geeft eerder een diep geluid en in combi met de S-uitlaat nog dieper

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
tja, dat weet ik ook niet. Ik kan me ook niet meer heugen hoe de S klinkt met de standaard box air filter. Ik weet nog wel hoe het was om voor het eerst met de openluchtfilter hoog in de toeren te gaan, en dat het geluid echt het janken van de motor was. Heel gaaf.
iDD
iDD
Onze sponsors