Fre's MCS Clubman: announcement
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Hoezo, bij je broer is het toch ook mooi gedaan? De achterkant lijkt altijd donkerder. Dit komt de de zwarte rand en door de voorruit komt meer licht doorheenGeoBem007 schreef:Eerlijk gezegd wou ik dat ik het ook niet had gedaan..Maaij schreef:Echt super gaaf. Het enige wat ik jammer vind zijn de niet geblindeerde ramen (en natuurlijk de 4x4 look). Dealer sticker zal ik ook weg halen
Had dan graag nog mijn voorste ramen getint en als ik dat nu (laat) doen, is dat zowiezo een verschillende look dan de OEM-getinte.
Ben benieuwd naar de evolutie hier

Laatst gewijzigd door Maaij op 17 jan 2010, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Zo vind ik het wel wat hebben, ben alleen benieuwd hoe het eruit ziet met de lichten aan ...
@ grey, is een shopje. Ben nog in twijfel
Haha ja, is het eerste wat ik geprobeerd hebMiniBeardie XL schreef:![]()
Dat shopje is er dus al.
Brengt er heel subtiel een beetje kleur in

@ grey, is een shopje. Ben nog in twijfel

Laatst gewijzigd door Fred op 17 jan 2010, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op zich merk je het niet als je er naar kijkt ofzo maar als je erin zit merk je het wel
Achja
Vette PS, Fred! Ben benieuwd naar die gele fogs
Ziet er erg leuk uit
Veel succes met het sparen, ben daar nooit goed in geweest
Eigenlijk is net de voorkant donkerder bij Greg, zeker als je er door kijkt. Er zit ook meer een blauwe schijn op.Maaij schreef:Hoezo, bij je broer is het toch ook mooi gedaan? De achterkant lijkt altijd donkerder. Dit komt de de zwarte rand en door de voorruit komt meer licht doorheenGeoBem007 schreef:Eerlijk gezegd wou ik dat ik het ook niet had gedaan..Maaij schreef:Echt super gaaf. Het enige wat ik jammer vind zijn de niet geblindeerde ramen (en natuurlijk de 4x4 look). Dealer sticker zal ik ook weg halen
Had dan graag nog mijn voorste ramen getint en als ik dat nu (laat) doen, is dat zowiezo een verschillende look dan de OEM-getinte.
Ben benieuwd naar de evolutie hier
Op zich merk je het niet als je er naar kijkt ofzo maar als je erin zit merk je het wel

Achja

Vette PS, Fred! Ben benieuwd naar die gele fogs

Ziet er erg leuk uit

Veel succes met het sparen, ben daar nooit goed in geweest

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is een jarenplan hoor, zit er niet direct aan te komen. Oem joey mods zullen wel beschikbaar worden na een tijdje.
Heb te lang moeten wachten volgens mij, heb tijd gehad voor een verlanglijstje
. Zwarte knopjes en stuur inserts wil ik ook graag hebben, uitlaattipjes, mss luchtfilter. Uitlaat maakt een lekker geluid, maar mis wat een gebrom in de motorruimte ...
Heb te lang moeten wachten volgens mij, heb tijd gehad voor een verlanglijstje

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zeg doen!
haha...had ik niet eens doorMiniBeardie XL schreef:Nee, photoshopGreyCooperS schreef:heb je folie gebruikt ?

Ik zeg doen!
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Onze sponsors