DIY: Angel Eyes Upgraden (nu ook in WIT)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
De komende week zie ik dat zeker nog niet gebeuren, helaas....
Hopelijk matchen ze mijn 6000K xenon qua kleur!
Volgens mij moet ik de bumper er weer vanaf halen of in ieder geval aan de ovenkant loshalen om bij de stadlichten te kunnen...Rein schreef:nou klussen dan! en fotooooooooos
De komende week zie ik dat zeker nog niet gebeuren, helaas....
Hopelijk matchen ze mijn 6000K xenon qua kleur!

- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
je hoeft alleen de 2 torxen los te halen van de bumper en de 2 schroeven die net voor de wiele zitten. Dan kun je erbij als je de bumper klemmetjes in het midden losdrukt
succes
succes

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
, ze zaten er vandaag nog niet bij
Re: !
Ik denk dat ze bij de TNT ergens aan een stuk metaal zijn blijven hangenBlont-007 schreef:Haahahaha bij de post! Niet bij jou niet bij mij!

- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
ik heb immers leds nog even gemaild ivm de kleur en gevraagd of er ook ringen waren die meer richting het OEM xeonon gingen. Het antwoord is alsvolgt:
Ik heb de nieuwe nog niet binnen en ik heb navraag gedaan maar met led’s werken ze niet met die kleur codes
Maar de fabriek heeft ons beloofd dat ze prachtig wit zullen zijn en het kortst bij 6000k zitten
Dat wordt binnenkort dus weer de boel openbreken en nieuwe kleurringen erin zetten. (of m'n xenon veranderen natuurlijk
)
Ik heb de nieuwe nog niet binnen en ik heb navraag gedaan maar met led’s werken ze niet met die kleur codes
Maar de fabriek heeft ons beloofd dat ze prachtig wit zullen zijn en het kortst bij 6000k zitten
Dat wordt binnenkort dus weer de boel openbreken en nieuwe kleurringen erin zetten. (of m'n xenon veranderen natuurlijk

Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors