speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Als je een cdwisselaar in je auto hebt, kan ik hem waarschijnlijk voor je op NL zetten als je dat wilt.speedy schreef:Ik zal wel vragen wat ze precies doenmushrop schreef:Aha, ligt het dan aan de navigatie dvd denk ik? Want dan zul je een nieuwe dvd moeten kopen.....Of wordt het echt geprogrammeerd? Ben wel nieuwsgierig hoe dat precies zit..speedy schreef: taal ned kun je niet kiezenmoet geprogrameerd worden
kan wel frans , duits spaans kiezen volgens mij
1 Stealer gebeld en die vroegen hier 300 euro voor ,en Smudde Almelo garandeerd mij dat het tussen de 50 en 100 euro gefixt is
- Coen
- Be Mini
Bericht
Hè? Heb je 'm nu al gekocht? Zondag had je het er nog over dat je er aan zat te denken
Dingen kunnen snel gaan! Prachtige bak zeg! Vooral een volledig zwart interieur staan 'm heel erg goed! 
Met het BTW verhaaltje had je (waarschijnlijk) niets mee te maken?

Met het BTW verhaaltje had je (waarschijnlijk) niets mee te maken?
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Dat is echt wat je noemt een Speedy actie.
Hij zag, hij reed een rondje proef en scheurde er weer mee naar huis.
Zeker geen weegschaal als sterrenbeeld.
En dan meteen hup door met modden.
Waanzinnig hoor. Hoopt dat alles wordt zoals je het voor je ziet.
Succes verder!
Hij zag, hij reed een rondje proef en scheurde er weer mee naar huis.
Zeker geen weegschaal als sterrenbeeld.
En dan meteen hup door met modden.
Waanzinnig hoor. Hoopt dat alles wordt zoals je het voor je ziet.
Succes verder!

- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Hey Daiel,
Gefeliciteerd
Gauw een keer meeten ben benieuwd .
Gr Arjen.
Gefeliciteerd

Gauw een keer meeten ben benieuwd .
Gr Arjen.
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd
!!! Heel gaaf en heel veel plezier met je nieuwe ride
! De mods klinken al veelbelovend!

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
WAAR!! BLIJVEN!! DE!! FOTOOOOOOOS!!!!!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb je een PM gestuurd.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Daiel,speedy schreef:FIESTA TE KOOP met apk tot feb. 2011550 euro !
nieuwe banden nieuwe remslangen achter , nette auto binnenin .Van een oud vrouwtje geweest
heb je een PM gestuurd.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- MMJWORKS
- 4 op een rij!
Bericht
gratulations Daiel!
hey gefeliciteerd man! Avonturier! Wat een verhaal!
Ik ben heel benieuwd naar hoe je hem gaat opbouwen!
Geniet er van Daiel! Maarre ik geef de anderen wel gelijk hoor.....fotos!

Ik ben heel benieuwd naar hoe je hem gaat opbouwen!
Geniet er van Daiel! Maarre ik geef de anderen wel gelijk hoor.....fotos!

Onze sponsors