Potentiele Mini rijder Mr Selected

Stel je hier even voor.
MrSelected
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Potentiele Mini rijder Mr Selected

21 jan 2010, 16:23

Hallo allen..

Potentieel mini-rijder meldt zich. Ik heb mij aangemeld om een beetje te kijken naar alle Mini's en accessoires / optie's die hier rondrijden. Ik word helemaal gek van de Mini configurator, een miljoen verschillende combinatie's lijken wel mogelijk.

Zodra ik echt besloten heb voor een Mini te gaan zullen jullie mij hier natuurlijk vaker zien.

Gr
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 16:30

Uh... ik denk dat je na een zoektocht in dit forum een miljard verschillende opties vindt... :D Gewoon doen wat je zelf mooi en fijn vindt... Dat levert de meest unieke Mini's op...

Veel plezier op het forum!

MR
MrSelected
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 jan 2010, 16:41

Dat is het probleem juist.. ! Alle optie's zijn wel leuk. :mrgreen:

Maar er moet helaas aan een budget gedacht worden. Een 1-serie had de voorkeur maar als je daar ook maar iets begint aan te kruisen in de optielijst zit je met een 118i al tegen de 40 ruggen aan :s

Vandaag dus maar even bij Mini in de showroom wezen kijken, en die is al een stuk vriendelijker geprijsd. En de kwaliteit is gewoon super.. en een Mini is natuurlijk veel mooier dan een 1er.

Een leuke Cooper moet voor onder de 30 nog wel lukken.. denk ik. Maar dat wordt nog even spelen met de configurator.

Heb in de configurator de 'mayfair' en 'camden' uitvoeringen gevonden, ga even uitzoeken wat daar allemaal in zit. Er stond een Mayfair bij de dealer en die is toch mooi... :-))
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 16:56

Tsja die Mayfair... me ouders vonden hem foei lelijk... Er staan nu vier Mini's bij hun in een garage met 12 auto's dus er is wat keuze...

Ik vind die Camden voor vrouwen echt geslaagd :D

Ik zou een Cooper kiezen en zeker voor t Chilli pakket gaan en dan nog wat extra's kiezen... Daarna direct verlagen en je hebt een topbakkie!

MR
MrSelected
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 jan 2010, 17:14

Configurator.. lekker aankruisen..

MINI COOPER Pepper White

Opties:

Pepper White
Selectie CO2 (Intern)
Brake Energy Regeneration
Automatische versnellingsbak
Dynamische Stabiliteits Controle (DSC III)
Multifunctioneel stuurwiel
Slotbouten voor LM wielen
Levering zonder typeaanduiding
Black bonnet stripes
Chrome Line exterieur
Visibility package
Dak en spiegelkappen in zwart
Automatische dimmende binnenspiegel
Rokers uitvoering
Middenarmsteun voor
Uitgebreid interieur (Intern)
Park Distance Control (PDC), achter
Regen- en lichtsensor
Bi-Xenon lampen voor dimlicht
Mistlamp achter
Deactivering Passagiers Airbag
Harman-Kardon sound system
Alarmsignaal (Intern)

Chili optiepakket
Leder sportstuurwiel
Sportstoelen
Extra sleutel met afstandsbediening
Airconditioning, automatisch
Uitgebreid verlichtingspakket
Dakspoiler
Mistlampen voor
Radio MINI Boost CD
Zithoogteverstelling passagierzetel
Cloth/Leather Ray Pacific Blue
Opbergpakket
Lichtmetalen wielen Flame Spoke, 17"
Velours matten
Boordcomputer (compact)

Jalapeno
Chrome Line accenten in interieur
Interieurpanelen Piano Black
Colour Line Cream White
Witte knipperlichten

33 ruggen..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 17:17

Ik zou in dit geval gaan voor een jong gebruikte Cooper S....is makkelijk te vinden onder de 30k en met MINI Next garantie ben je, net als een nieuwe, 2 jaar onder de pannen. Ik zou het wel weten voor dat geld.....

Good luck met uitzoeken en ideeen opdoen,meestal wordt het van kwaad tot erger als je hier te lang rondhangt :mrgreen:

O ja, WELKOM hier!!!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MrSelected
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 jan 2010, 18:04

Geen tweedehandse.. lease. :)

Ben al bezig met die dakconfigurator, die hebben ook leuke designs!

Die extra lampen voorop zijn ook leuk.. etc etc :lol:\

Edit: Anders was het zeker weten een Cooper S worden, in JCW (Works) uitvoering! Vriend van mij heeft één gehad, waaaat een auto. De oude met compressor nog. Z'n pa heeft een GP. :lol:

edit 2: Voor 30 ruggen had ik mezelf trouwens getrakteerd op een 330Ci. :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 18:31

MrSelected schreef:Geen tweedehandse.. lease. :)

Ben al bezig met die dakconfigurator, die hebben ook leuke designs!

Die extra lampen voorop zijn ook leuk.. etc etc :lol:\

Edit: Anders was het zeker weten een Cooper S worden, in JCW (Works) uitvoering! Vriend van mij heeft één gehad, waaaat een auto. De oude met compressor nog. Z'n pa heeft een GP. :lol:

edit 2: Voor 30 ruggen had ik mezelf trouwens getrakteerd op een 330Ci. :lol:
Ok, als het lease is dan is een S misschien geen optie (valt wel in 20% bijtelling overigens)

Ik heb een R56 JCW en die zou ik voor geen goud willen ruilen voor een 3-serie, dat doe ik wel als ik oud ben :wink: .....

Maar ben benieuwd naar je toekomstige ride, keep us posted!

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MrSelected
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 jan 2010, 18:40

Een S is te duur helaas. :|

Maar zo erg is dat niet voor een eerste leaseauto. :wink:

Ga maar een afspraak maken voor een proefrit. :mrgreen:

Moet eerlijk zijn, de Seat Ibiza FR staat ook nog op het verlanglijstje. Heb die inmiddels gereden, en dat is ook erg leuk. Ook een nieuw model, en dat terwijl de Mini volgend jaar/jaar daarna vervangen gaat worden..

Maar de Mini vind ik eerlijk gezegd wel mooier, en tjah.. het toch een soort van mini-BMW. En die accessoire's lijst.. ik bedoel, heb nu een gruwelijk werkachterstand dankzij mini.nl :mrgreen:

Privé staat er nu een 318i automaat.. Ben wel een beetje BMW fan. :)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 jan 2010, 19:08

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de configurator :wink: wie weet tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 19:40

Dat de mini vervangen gaat worden zou ik niet meetellen, alle nieuwe mini's zijn nu al tijdloos al is het alleen maar omdat ze zo sterk overeenkomen met de classic.

Spreek je nog wel als je met zowel de seat als de mini hebt gereden, ik voorspel dat de mini beter bevalt :lol:

Oja, welkom hier !!! :wink:
MrSelected
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 jan 2010, 19:53

Bedankt voor het welkom allemaal, voel me bijna thuis. :mrgreen:

Druk forum toch, had ik niet verwacht.

Ik vind die Mayfair toch echt wel mooi. :oops: Klassieke/chique uitstraling maar toch sportief mini!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 20:04

MINI wordt ook niet vervangen, hij wordt gefacelift.

Maar een Seat FR is ook wel erg leuk hoor, alleen is 'ie niet zo leuk als een MINI :D

Afbeelding
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jan 2010, 20:20

en voor een scherp leasetarief en goede voorwaarden moet je mij maar ff en pm sturen :D
Veel succes en plezier met je selectie.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2010, 20:41

Welkom!!

Succes met uitzoeken!!!

marss

Terug naar “Who are U?”